Quote from Guest on 20 June 2010, 00:44Nu var det slut för den här gången. 🙁 Och jag vet att det finns fler tjejer än jag därute som är sjukt sugna på VR nästa år. Kan man cykla 10 mil så klarar man ju 15 lätt som en plätt, men se 30, det är en utmaning! Hakar du på?
Nu var det slut för den här gången. 🙁 Och jag vet att det finns fler tjejer än jag därute som är sjukt sugna på VR nästa år. Kan man cykla 10 mil så klarar man ju 15 lätt som en plätt, men se 30, det är en utmaning! Hakar du på?
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 00:54*räcker upp handen*
Jag är på!!! (H:) Däremot kommer jag att starta med jobbet. Måste ju hålla pojkarna sällskap. 😉
Jag kommer köra Tjejvättern oxå nästa år. Det verkar som att jag ska ge mig på en tjejklassiker med en kompis... Halvan däremot skippar
*räcker upp handen*
Jag är på!!! (H:) Däremot kommer jag att starta med jobbet. Måste ju hålla pojkarna sällskap. 😉
Jag kommer köra Tjejvättern oxå nästa år. Det verkar som att jag ska ge mig på en tjejklassiker med en kompis... Halvan däremot skippar
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 01:00🙂 Är definitrivt sugen på Halvvätter, 30 känns väldigt långt.
🙂 Är definitrivt sugen på Halvvätter, 30 känns väldigt långt.
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 01:37Klarar du halva sträckan, klarar du hela. Hoppade årets lopp, då jag var på väg att tappa rösten under torsdagen och fredagen. Insåg att jag hade gjort rätt beslut, när jag igår körde inlines i 5 minuter och tyckte att det var jobbigt. Jag är med största
Klarar du halva sträckan, klarar du hela. Hoppade årets lopp, då jag var på väg att tappa rösten under torsdagen och fredagen. Insåg att jag hade gjort rätt beslut, när jag igår körde inlines i 5 minuter och tyckte att det var jobbigt. Jag är med största
Quote from Bengt Askerfelt on 20 June 2010, 15:54Memorerar denna tråd utifall att... Hade nog tänkt klämma en Halvvätter som del i Halvklassikern nästa år men man vet ju aldrig... 🙂
Memorerar denna tråd utifall att... Hade nog tänkt klämma en Halvvätter som del i Halvklassikern nästa år men man vet ju aldrig... 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 20 June 2010, 15:58Gör som Nina i min klunga. Körde tjejvättern förra helgen och helvättern igår.
Gör som Nina i min klunga. Körde tjejvättern förra helgen och helvättern igår.
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 16:03Gör som Marina istället.
Gör som Marina istället.
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 16:56^? David?
Funderade snarare på om ett test för att klara VR vore att först köra TV och HV efter varandra, 250 km på två dagar ... Fixar jag det så lär nog 300 km i ett svep funka det med 😉
Fast jo hela Vättern är väl ett logiskt nästa steg ...
^? David?
Funderade snarare på om ett test för att klara VR vore att först köra TV och HV efter varandra, 250 km på två dagar ... Fixar jag det så lär nog 300 km i ett svep funka det med 😉
Fast jo hela Vättern är väl ett logiskt nästa steg ...
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 00:29Såg en hel del starka tjejer (ganska unga) susa förbi i klungor med killar igår på rundan, det var kul att se, ville nästan ropa heja heja kör så det ryker. Men jag såg inga klungor med tjejer i majoritet, startade 5.02, kanske åkte de tidigare? Själv åkt
Såg en hel del starka tjejer (ganska unga) susa förbi i klungor med killar igår på rundan, det var kul att se, ville nästan ropa heja heja kör så det ryker. Men jag såg inga klungor med tjejer i majoritet, startade 5.02, kanske åkte de tidigare? Själv åkt
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 00:38Snyggt jobbat Sussi!! 😀 (V) Det är väl det enda som skrämmer mig. Ensamheten i alla dessa timmar. Jag vet ju inte om jag kommer att hålla ihop med mina kollegor. Vi kanske är i väldigt olika form när det är dags. (#)
Men jag har säkert mycket snyggare c
Snyggt jobbat Sussi!! 😀 (V) Det är väl det enda som skrämmer mig. Ensamheten i alla dessa timmar. Jag vet ju inte om jag kommer att hålla ihop med mina kollegor. Vi kanske är i väldigt olika form när det är dags. (#)
Men jag har säkert mycket snyggare c