Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 01:23Snygg cykel, hälften vunnet!
Jag tror inte på att vara överdrivet lojal så man tex åker med folk som vill picnica (eller köra jättefort) om man kommit överens om ett annat tidsmål, så man får se det där med sällskap lite vidare. Det finns hur många som h
Snygg cykel, hälften vunnet!
Jag tror inte på att vara överdrivet lojal så man tex åker med folk som vill picnica (eller köra jättefort) om man kommit överens om ett annat tidsmål, så man får se det där med sällskap lite vidare. Det finns hur många som h
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 10:48Hm... jag tycker nog att om man är ett gäng som åker ihop, så håller man ihop. Hela vägen. Det är trots allt ingen tävling utan ett motionslopp. En upplevelse. En helt galen dag. Och galna dagar är roligast i goda vänners lag! 😀
Hm... jag tycker nog att om man är ett gäng som åker ihop, så håller man ihop. Hela vägen. Det är trots allt ingen tävling utan ett motionslopp. En upplevelse. En helt galen dag. Och galna dagar är roligast i goda vänners lag! 😀
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 11:53Tjoho.. Jag vill också köra..
Är det mycket backar? För isf kommer jag dö.. 😉
Tjoho.. Jag vill också köra..
Är det mycket backar? För isf kommer jag dö.. 😉
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 12:50Det är nästan inga backar på VR. De som finns är så pass korta att man kan ta det lugnt lugnt lugnt utan att tappa för mycket tid. Och eftersom det är en runda så ska du ner lika mycket som du ska upp....
Det är nästan inga backar på VR. De som finns är så pass korta att man kan ta det lugnt lugnt lugnt utan att tappa för mycket tid. Och eftersom det är en runda så ska du ner lika mycket som du ska upp....
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 14:39Målet är inte vid starten och numera är det nedförsbacke.
Målet är inte vid starten och numera är det nedförsbacke.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 18:23Höjdskillnad mellan start och mål är kanske en halv meter.
Höjdskillnad mellan start och mål är kanske en halv meter.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 18:24Fyra meter, enligt uppgift.
Fyra meter, enligt uppgift.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 18:25Omöjligt.
Omöjligt.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 18:26Det var en här som hade +-höjdmeter på sin cykeldator.
Det var en här som hade +-höjdmeter på sin cykeldator.
Quote from Lena O on 22 June 2010, 20:13lufttryck under dagen som ändrade det. Jag kunde nästan tror att det är en ½meter uppför från målet till start 😉
lufttryck under dagen som ändrade det. Jag kunde nästan tror att det är en ½meter uppför från målet till start 😉