Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 21:21Min GPS påstår två meter, men det är väl inom osäkerheten skulle jag tro. Men det är nog storleksordningen någon meter i alla händelser.
Min GPS påstår två meter, men det är väl inom osäkerheten skulle jag tro. Men det är nog storleksordningen någon meter i alla händelser.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 21:24Men hörrni killar, nu är ni väldigt off-topic, ta det där i nån annan VR-tråd?
Men hörrni killar, nu är ni väldigt off-topic, ta det där i nån annan VR-tråd?
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 21:32Är rundans topografi OT?
Är rundans topografi OT?
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 21:44Efter att ha kört både halvvättern och tjejvättern (dock inte under samma år) känner jag att det är nog dags för att ta sig an de 30 långa milen.
Efter att ha kört både halvvättern och tjejvättern (dock inte under samma år) känner jag att det är nog dags för att ta sig an de 30 långa milen.
Quote from Jonas Täng on 22 June 2010, 21:47På jobbet har vi en nybliven 60-åring som cyklade i helgen. Mycket snack runt fikabordet om VR2011. Men hur mycket äkta som ligger i det vet jag inte... själv är jag dock ganska sugen på att köra! Provade -93 och -94 men på den tiden var jag glad student
På jobbet har vi en nybliven 60-åring som cyklade i helgen. Mycket snack runt fikabordet om VR2011. Men hur mycket äkta som ligger i det vet jag inte... själv är jag dock ganska sugen på att köra! Provade -93 och -94 men på den tiden var jag glad student
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 21:49Du borde väl vara härdad av singelgrupperna Maria? 😀
Hursom, för att vara lite mer OT, så tror jag att det är en bra idé att som Sussi skriver sätta upp en tydlig målsättning och hur man beter sig om man inte klarar av att hålla den, eller vill cykla fo
Du borde väl vara härdad av singelgrupperna Maria? 😀
Hursom, för att vara lite mer OT, så tror jag att det är en bra idé att som Sussi skriver sätta upp en tydlig målsättning och hur man beter sig om man inte klarar av att hålla den, eller vill cykla fo
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 23:23Kom igen Sara! Vätternrundan revisited!
Allvarligt så kan jag mkt väl tänka mig att turista runt i en grupp som håller ihop. Kan också tänka mig att vi löser upp den om det känns bättre.
Men kan hålla med om att säger vi att vi är ett team så är vi det.
M
Kom igen Sara! Vätternrundan revisited!
Allvarligt så kan jag mkt väl tänka mig att turista runt i en grupp som håller ihop. Kan också tänka mig att vi löser upp den om det känns bättre.
Men kan hålla med om att säger vi att vi är ett team så är vi det.
M
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 23:55Fredrik: Jo, jag är van. 😉 Men just det här kändes så grabbigt i en tråd som jag tänkte skulle vara mer tjejig. 😀 Klokt skrivet om hur/om man ska hålla ihop gruppen.
Lingling: Självfallet ROSA!!! 😀 (H:) Med Funbeat-logga. Jag ska genast maila Olle.
Fredrik: Jo, jag är van. 😉 Men just det här kändes så grabbigt i en tråd som jag tänkte skulle vara mer tjejig. 😀 Klokt skrivet om hur/om man ska hålla ihop gruppen.
Lingling: Självfallet ROSA!!! 😀 (H:) Med Funbeat-logga. Jag ska genast maila Olle.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 00:04Gå med i Team Hope
Gå med i Team Hope
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 00:10(Men hela poängen är ju den ROSA tröjan!!!) 😉 😉 😉
(Men hela poängen är ju den ROSA tröjan!!!) 😉 😉 😉