Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelFunbeat-Girls goes VR 2011
You need to log in to create posts and topics.

Team Hope blir det nästa år 🙂 (fick inte ihop det denna Augusti...)

Tjejvättern som genrep och uppvärmning inför Halv-, Hel- och annat roligt under säsongen låter bra. Kan försöka tämja cykeln till att hålla ett gemensamt tempo 😉

Jag har undvikit att skriva i denna tråd därför att jag tycker ni ska ha det för er själva.

Men det kan vara bra med samkörning innan. Å andra sidan är det svårt. Funbeatmedlemmar finns överallt i landet.

Men överallt i landet finns cykelklubbar som har

Det är ju svårt att veta vilken nivå man ligger på. Säg att man väljer sällskap med de som snittar 23 km/h när de kör solo i 5-6 mil. Hur vet man vem som är mest uthållig efter 20 mil?

Svårt för mig att välja sällskap då jag inte vet hur jag fungerar und

Planerar in några lopp som ni kan samköras på under året.

Som Gazzah skriver ... och cykelklubb. Då får ni en vink om hur ni vill cykla.

Daniel: Premiärtur med klubben idag 🙂 pirrigt!

Sluta komplicera allting så förb.. tider hit och prestationer dit. Som jag uppfattade det här så var det meningen att det skulle vara en kul grej i gemensamma kläder, då är väl ändå tider och sånt tjafs helt underordnat. Spela roll om det tar 9 timmar ell

Det är alltid pirrigt. Men alla är där för att cykla och alla har varit förstagångare någon gång. Jag hoppas du får blodad tand för en gång till och en gång till ... Cyklister är ett trevligt gäng (fartkanonerna kan vara gnälliga, men de håller sig oftast

Haha, då ska inte jag vara med här för jag blir som en murbräcka med tunnelseende när nummerlappen är på!

(H:)

Jag tycker det hade varit roligt att starta samtidigt i en Funbeat-grupp (självklart i rosa kläder), men sen vill jag kunna cykla så fort eller sakta jag vill. Att hålla ihop gruppen känns som ett svårt projekt.