Quote from Rasmus Olsson on 23 June 2010, 11:42Sara, du är ju skitduktig på att ligga på rulle.
Sara, du är ju skitduktig på att ligga på rulle.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 12:28Fast det kanske inte alla i gruppen är 🙂
Fast det kanske inte alla i gruppen är 🙂
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 14:24Om "projektet" är att få flera av oss som inte kört VR att ge oss på den så lär fler än jag vara lite ovana. En del av grejen borde då vara att vi skaffar oss den träningen så gott det går under året.
Om "projektet" är att få flera av oss som inte kört VR att ge oss på den så lär fler än jag vara lite ovana. En del av grejen borde då vara att vi skaffar oss den träningen så gott det går under året.
Quote from Lena O on 23 June 2010, 14:27kalle: Sluta nu, det är inte alla män som tycker att 2 tankar samtidigt = kortslutning! 😉
Klart de ska ha ett plan, jaga tid och håller ihop och samtidig kunna ha kul.
Alla tävla på motionslopp, det är bara olika definition på tävla.
kalle: Sluta nu, det är inte alla män som tycker att 2 tankar samtidigt = kortslutning! 😉
Klart de ska ha ett plan, jaga tid och håller ihop och samtidig kunna ha kul.
Alla tävla på motionslopp, det är bara olika definition på tävla.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 14:28Vi var ett gäng som körde ett par träningsläger ett par helger inför Vasaloppet. Det var grymt kul och gav mycket för allihopa trots olika förutsättningar, oavsett om man sedan åkte under åtta eller under tolv timmar. Det rekommenderas varmt.
Vi var ett gäng som körde ett par träningsläger ett par helger inför Vasaloppet. Det var grymt kul och gav mycket för allihopa trots olika förutsättningar, oavsett om man sedan åkte under åtta eller under tolv timmar. Det rekommenderas varmt.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 14:54Härligt med många inspirerade tjejer! Hoppas bara alla fattar att det där med att det är platt var ett kill-skämt ;-), "platt" beror dessutom på vad man är van vid. Det finns minst ett tiotal backar som kräver sin kvinna! Mot slutet var det en o annan som
Härligt med många inspirerade tjejer! Hoppas bara alla fattar att det där med att det är platt var ett kill-skämt ;-), "platt" beror dessutom på vad man är van vid. Det finns minst ett tiotal backar som kräver sin kvinna! Mot slutet var det en o annan som
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 15:41Jag funderar på att cykla VR 2011. Kan dock hända att det blir med min cykelklubb och då måste jag väl kanske ha klubbkläder på mig... men blev grymt sugen på en rosa fb tröja nu...
Jag funderar på att cykla VR 2011. Kan dock hända att det blir med min cykelklubb och då måste jag väl kanske ha klubbkläder på mig... men blev grymt sugen på en rosa fb tröja nu...
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 20:59Intressant diskussion. Jag körde tjejvättern på makens lite förstora racer, vi var 4 tjejer som hittade varandra längs vägen och höll ihop i 8 mil, sista milen körde vi 2 och 2. Vi blev alla nöjda och hade stor glädje av varandra även fast vi aldrig kört
Intressant diskussion. Jag körde tjejvättern på makens lite förstora racer, vi var 4 tjejer som hittade varandra längs vägen och höll ihop i 8 mil, sista milen körde vi 2 och 2. Vi blev alla nöjda och hade stor glädje av varandra även fast vi aldrig kört
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 18:41Är jag en svikare nu för att jag inte planerar att cykla med Funbeattjejer iklädd likadan rosa tröja?? Jag tänkte cykla med mina kollegor (hur många vi får ihop) iklädd en tiggd tröja av företaget. (#) Vi kommer även att få boendet betalt om vi blir tillr
Är jag en svikare nu för att jag inte planerar att cykla med Funbeattjejer iklädd likadan rosa tröja?? Jag tänkte cykla med mina kollegor (hur många vi får ihop) iklädd en tiggd tröja av företaget. (#) Vi kommer även att få boendet betalt om vi blir tillr
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 18:48Brukar nästan räcka med lättölen som VR bjuder på efter 🙂
Brukar nästan räcka med lättölen som VR bjuder på efter 🙂