Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelFunbeat-Girls goes VR 2011
You need to log in to create posts and topics.

Sara, du är ju skitduktig på att ligga på rulle.

Fast det kanske inte alla i gruppen är 🙂

Om "projektet" är att få flera av oss som inte kört VR att ge oss på den så lär fler än jag vara lite ovana. En del av grejen borde då vara att vi skaffar oss den träningen så gott det går under året.

kalle: Sluta nu, det är inte alla män som tycker att 2 tankar samtidigt = kortslutning! 😉
Klart de ska ha ett plan, jaga tid och håller ihop och samtidig kunna ha kul.
Alla tävla på motionslopp, det är bara olika definition på tävla.

Vi var ett gäng som körde ett par träningsläger ett par helger inför Vasaloppet. Det var grymt kul och gav mycket för allihopa trots olika förutsättningar, oavsett om man sedan åkte under åtta eller under tolv timmar. Det rekommenderas varmt.

Härligt med många inspirerade tjejer! Hoppas bara alla fattar att det där med att det är platt var ett kill-skämt ;-), "platt" beror dessutom på vad man är van vid. Det finns minst ett tiotal backar som kräver sin kvinna! Mot slutet var det en o annan som

Jag funderar på att cykla VR 2011. Kan dock hända att det blir med min cykelklubb och då måste jag väl kanske ha klubbkläder på mig... men blev grymt sugen på en rosa fb tröja nu...

Intressant diskussion. Jag körde tjejvättern på makens lite förstora racer, vi var 4 tjejer som hittade varandra längs vägen och höll ihop i 8 mil, sista milen körde vi 2 och 2. Vi blev alla nöjda och hade stor glädje av varandra även fast vi aldrig kört

Är jag en svikare nu för att jag inte planerar att cykla med Funbeattjejer iklädd likadan rosa tröja?? Jag tänkte cykla med mina kollegor (hur många vi får ihop) iklädd en tiggd tröja av företaget. (#) Vi kommer även att få boendet betalt om vi blir tillr

Brukar nästan räcka med lättölen som VR bjuder på efter 🙂