Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 16:55På hur lång tid räknar du med att cykla, Maria?
På hur lång tid räknar du med att cykla, Maria?
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 16:56Tja, typ 15 timmar. Under optimala förhållanden.
Tja, typ 15 timmar. Under optimala förhållanden.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 16:58Det är ju en stund... Jag funderar nästa på att hoppa av. 🙁 Har tappat sugen totalt. Har inte ens cyklat till affären på flera veckor.
Det är ju en stund... Jag funderar nästa på att hoppa av. 🙁 Har tappat sugen totalt. Har inte ens cyklat till affären på flera veckor.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 17:15Gack genast ut och cykla! Imorgon kan du vara förkyld!
Skriver hon som knappt cyklat alls i sommar ...
Men ta bara en liten smygrunda?
Gack genast ut och cykla! Imorgon kan du vara förkyld!
Skriver hon som knappt cyklat alls i sommar ...
Men ta bara en liten smygrunda?
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 17:18Ja, genast ut o cykla nu Nina, back on the saddle! Annars är risken att du inte kommer ut nåt mer i år, det är så lätt att hitta på ursäkter att låta bli.
Ja, genast ut o cykla nu Nina, back on the saddle! Annars är risken att du inte kommer ut nåt mer i år, det är så lätt att hitta på ursäkter att låta bli.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 17:21Det är dessutom perfekt väder ute. Svalt men soligt. *suck* jag har tappat all träningsmotivation. Avbokar mina klasser på löpande band hela tiden. Blir så arg på mig själv.
Det är dessutom perfekt väder ute. Svalt men soligt. *suck* jag har tappat all träningsmotivation. Avbokar mina klasser på löpande band hela tiden. Blir så arg på mig själv.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 17:22Just do it.
Just do it.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 17:24Nu får du ta dig i kragen Nina. Du tycker ju om att cykla! På med nåt rosa o sen ut med dig! *kram*
Nu får du ta dig i kragen Nina. Du tycker ju om att cykla! På med nåt rosa o sen ut med dig! *kram*
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 17:27Vad härligt att se allt peppande 🙂 Ut och cykla nu Nina, du kommer må toppen efteråt.
Vad härligt att se allt peppande 🙂 Ut och cykla nu Nina, du kommer må toppen efteråt.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 17:31Vad gulliga ni är!! 😀
Imorrn ska jag ut och cykla om vädret tillåter. Om så bara en timma. Just nu håller jag på att dö av hunger och det gör säkert barnen också. Kan inte sticka iväg nu. 🙁
Vad gulliga ni är!! 😀
Imorrn ska jag ut och cykla om vädret tillåter. Om så bara en timma. Just nu håller jag på att dö av hunger och det gör säkert barnen också. Kan inte sticka iväg nu. 🙁