Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 11:0114 mil RoH var jättekämpigt, magknip o tokvarmt mitt på dagen. Efter det kändes VR helt uteslutet. Men efter 10 mil Mjölnarrunda veckan efter, i optimalt väder, kändes det genomförbart. Kluven som sagt. *velpotta*
14 mil RoH var jättekämpigt, magknip o tokvarmt mitt på dagen. Efter det kändes VR helt uteslutet. Men efter 10 mil Mjölnarrunda veckan efter, i optimalt väder, kändes det genomförbart. Kluven som sagt. *velpotta*
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 11:14Äsch, håll inte på och skräm upp dig själv i förväg. Get in! Håller det så håller det och man vet aldrig förens man provat. (t+) Vad är det värsta som kan hända liksom?
Jag ska i alla fall hänga på låset för att anmäla mig. 🙂
Äsch, håll inte på och skräm upp dig själv i förväg. Get in! Håller det så håller det och man vet aldrig förens man provat. (t+) Vad är det värsta som kan hända liksom?
Jag ska i alla fall hänga på låset för att anmäla mig. 🙂
Quote from Bengt Askerfelt on 27 August 2010, 11:17Man kan ju alltid anmäla sig och sälja startplatsen om man inte känner sig tillräckligt när det är närmre själva loppet. Namnbyte är tillåtet fram till en viss tid innan. Vilken starttid tänker ni er som ska cykla?
Man kan ju alltid anmäla sig och sälja startplatsen om man inte känner sig tillräckligt när det är närmre själva loppet. Namnbyte är tillåtet fram till en viss tid innan. Vilken starttid tänker ni er som ska cykla?
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 11:41Jag hade försökt få en starttid runt 03:00 om det går. Är lite rädd för hur kroppen ska reagera när man ska gå upp mitt i natten och börja cykla. Jag sover ju annars alltid vid den tidpunkten.
Jag hade försökt få en starttid runt 03:00 om det går. Är lite rädd för hur kroppen ska reagera när man ska gå upp mitt i natten och börja cykla. Jag sover ju annars alltid vid den tidpunkten.
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 11:58Jag vill ha en starttid så sent som möjligt. Sent på morgonen alltså så att man kan behålla så mycket som möjligt av sin normala dygnsrytm. I år var jag chaufför åt Fredrik som startade runt fem-sex på morgonen och det kändes rätt okej att stiga upp i tid
Jag vill ha en starttid så sent som möjligt. Sent på morgonen alltså så att man kan behålla så mycket som möjligt av sin normala dygnsrytm. I år var jag chaufför åt Fredrik som startade runt fem-sex på morgonen och det kändes rätt okej att stiga upp i tid
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 12:03Evelina: Isf passar ju Team Hope bra, startiderna är 3.16 + 3.18. Men måste anmälas typ NU. Andrew o Gazzah vet mer.
Evelina: Isf passar ju Team Hope bra, startiderna är 3.16 + 3.18. Men måste anmälas typ NU. Andrew o Gazzah vet mer.
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 12:23Gazzah så fall. Jag ska inte köra VR nåt mer..
Gazzah så fall. Jag ska inte köra VR nåt mer..
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 13:19Andrew: Inget mer VR?
Andrew: Inget mer VR?
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 13:32Nope.. 3 ggr har den gjorts.. 1 tuff första med dålig träning o dåligt resultat, 1 snabb efter bra träning och nu sist 1 härlig med Gazzah o en hel massa andra i Team Hope.. VR är en bra utmaning men nu hägrar andra utmaningar.
Nope.. 3 ggr har den gjorts.. 1 tuff första med dålig träning o dåligt resultat, 1 snabb efter bra träning och nu sist 1 härlig med Gazzah o en hel massa andra i Team Hope.. VR är en bra utmaning men nu hägrar andra utmaningar.
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 13:32EDIT: Dubbelpost
EDIT: Dubbelpost