Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 10:51Nu anmälde jag mig till Vansbro. Det blir bara 1 timmes galenskap (mitt på dan dessutom) jämfört med 15. Kan inte starttiderna för VR rassla på lite, så man kan få starta på morgonkvisten istället? Att cykla mitt i natten verkar ju smått galet, då vill ju
Nu anmälde jag mig till Vansbro. Det blir bara 1 timmes galenskap (mitt på dan dessutom) jämfört med 15. Kan inte starttiderna för VR rassla på lite, så man kan få starta på morgonkvisten istället? Att cykla mitt i natten verkar ju smått galet, då vill ju
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 12:32Jag valde tidig start. Har ju tid att sova under loppet då. *ler*
Jag valde tidig start. Har ju tid att sova under loppet då. *ler*
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 12:35Starttiderna går ju åt i snigelfart, nu har det äntligen hoppat fram till 00:50 men i den här takten lär man få vänta på morgontiderna. Hoppas massa folk får tummen ur under helgen och anmäler sig. Eller också tänker alla likadant och sitter och väntar på
Starttiderna går ju åt i snigelfart, nu har det äntligen hoppat fram till 00:50 men i den här takten lär man få vänta på morgontiderna. Hoppas massa folk får tummen ur under helgen och anmäler sig. Eller också tänker alla likadant och sitter och väntar på
Quote from j sollerman on 3 September 2010, 12:44Så fort tiden kommer till efter 3 kommer de rassla till direkt. Och tänk på att många klubbar har startgrupper runt 4 som redan är fulla.
Sitt inte och vänta för länge och missa en plats bara för ni vill starta vid 5. Bättre att byta starttid på plats i
Så fort tiden kommer till efter 3 kommer de rassla till direkt. Och tänk på att många klubbar har startgrupper runt 4 som redan är fulla.
Sitt inte och vänta för länge och missa en plats bara för ni vill starta vid 5. Bättre att byta starttid på plats i
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 12:46Jo jag har koll på det läget också, är bara lite förvånad över att det inte går fortare än det gör just nu. 🙂
Jo jag har koll på det läget också, är bara lite förvånad över att det inte går fortare än det gör just nu. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 12:49Kör man tidigt start lär det dyka upp klungor som man kan hänga en stund och sen invänta nästa klunga osv. Tror det är en fördel när man cyklar ensam utan lag - som jag.
Kör man tidigt start lär det dyka upp klungor som man kan hänga en stund och sen invänta nästa klunga osv. Tror det är en fördel när man cyklar ensam utan lag - som jag.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 12:58Helt rätt Susse, jag har det i bakhuvudet också. Tänker nog försöka hitta sällskap att starta tillsammans med men det kan ju alltid hända grejer så man blir tappad längs med vägen och då vill man inte vara allra sist i startfältet.
Helt rätt Susse, jag har det i bakhuvudet också. Tänker nog försöka hitta sällskap att starta tillsammans med men det kan ju alltid hända grejer så man blir tappad längs med vägen och då vill man inte vara allra sist i startfältet.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 13:20Jag tänker ändå ta det lugnt. En helt galen dag men förhoppningsvist både roligt och kämpigt... och som jag läste någonstans: - Man ska inte köra fortare än att man orkar vara social!
Jag tänker ändå ta det lugnt. En helt galen dag men förhoppningsvist både roligt och kämpigt... och som jag läste någonstans: - Man ska inte köra fortare än att man orkar vara social!
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 13:22Förra året hoppade starttiden från ca 2.40 till ca 5.00 på en dag pga alla förbokade tider mellan 3 och 5. Lär nog bli än värre i år.
Förra året hoppade starttiden från ca 2.40 till ca 5.00 på en dag pga alla förbokade tider mellan 3 och 5. Lär nog bli än värre i år.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 13:35En dag kan jag leva med, jag kollar ju minst en gång i timmen. 😉
En dag kan jag leva med, jag kollar ju minst en gång i timmen. 😉