Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 22:11Jag är kvinna!
(Alltså, män har högre kroppstemperatur än kvinnor. Jag är dessutom extra frusen av mig o sover gärna i pyamas o strumpor o med dubbla duntäcken på vintern. Fanns det en matchande nattmössa skulle jag självklart använda även det.)
Jag är kvinna!
(Alltså, män har högre kroppstemperatur än kvinnor. Jag är dessutom extra frusen av mig o sover gärna i pyamas o strumpor o med dubbla duntäcken på vintern. Fanns det en matchande nattmössa skulle jag självklart använda även det.)
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 22:15Det är också en sak jag funderar på, hur kallt är det egentligen på natten i juni när man cyklar VR? Extrasockar?
Det är också en sak jag funderar på, hur kallt är det egentligen på natten i juni när man cyklar VR? Extrasockar?
Quote from Rasmus Olsson on 3 September 2010, 22:15Ska vi generalisera har kvinnor mer underhudsfett än män. Normalviktig man har ca 10-15% kroppsfett medans kvinnor 20-30%. Så det är vi som bör frysa, inte ni.
Ska vi generalisera har kvinnor mer underhudsfett än män. Normalviktig man har ca 10-15% kroppsfett medans kvinnor 20-30%. Så det är vi som bör frysa, inte ni.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 22:16Fredrik: Ja absolut! (t+)
Fredrik: Ja absolut! (t+)
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 22:17Maria! Du har hittat din racerkille med kort hår. Och du fryser?
Maria! Du har hittat din racerkille med kort hår. Och du fryser?
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 22:19Bruse: Nu är det inte så. Jag såg senast igår sjyssta IR-bilder av människor där man klart o tydligt ser att kvinnor har sin värme mer koncenterad till bålen o har kallare extremiteter än män. Du kan säkert googla på det.
Bruse: Nu är det inte så. Jag såg senast igår sjyssta IR-bilder av människor där man klart o tydligt ser att kvinnor har sin värme mer koncenterad till bålen o har kallare extremiteter än män. Du kan säkert googla på det.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 22:19Daniel: Han stjäl täcket av mig ibland!
Daniel: Han stjäl täcket av mig ibland!
Quote from Rasmus Olsson on 3 September 2010, 22:20Jag skrev att jag generaliserade som du. Det var ingen sanning, mer än siffrorna för kroppsfettet.
Jag skrev att jag generaliserade som du. Det var ingen sanning, mer än siffrorna för kroppsfettet.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 22:20Ja, ja, ... nyförälskade. Med tiden skaffar ni var sitt täcke ... och två katter.
Ja, ja, ... nyförälskade. Med tiden skaffar ni var sitt täcke ... och två katter.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 22:23Bruse: 🙂
Bruse: 🙂