Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 19:02Haha! Just nu räcker det nog om jag tittar på någon som dricker en lättöl. 😉
Haha! Just nu räcker det nog om jag tittar på någon som dricker en lättöl. 😉
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 11:02Bump
Bump
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 11:08^
Har vi någon plan?
^
Har vi någon plan?
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 11:39Oj, jag har just kommit in på tråden. Ähm, jag kanske kommer att gillar cyklist......, nej jag menar cykling.
Oj, jag har just kommit in på tråden. Ähm, jag kanske kommer att gillar cyklist......, nej jag menar cykling.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 11:55Jag börjar bli lite småsugen att vara med i ditt gäng, Maria T. Du kommer troligen vara riktigt stark till nästa säsong om du cyklar som du gjort i år!
Jag börjar bli lite småsugen att vara med i ditt gäng, Maria T. Du kommer troligen vara riktigt stark till nästa säsong om du cyklar som du gjort i år!
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 12:14Tja, ja, jaaaa, inte vet jag. Varannan dag tycker jag att det är vansinne+++ o varannan dag att det verkar jätteskojigt. Helt kluven.
Tja, ja, jaaaa, inte vet jag. Varannan dag tycker jag att det är vansinne+++ o varannan dag att det verkar jätteskojigt. Helt kluven.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 15:27Det blir vansinnigt jätteskojigt!
Det blir vansinnigt jätteskojigt!
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 16:45Oroar mig över magknip, värmeslag o ösregn. Om man kunde beställa en perfekt dag skulle 30 mil absolut vara genomförbart, men vad som helst kan ju hända.
Oroar mig över magknip, värmeslag o ösregn. Om man kunde beställa en perfekt dag skulle 30 mil absolut vara genomförbart, men vad som helst kan ju hända.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 16:50Vi får träna några riktiga regnpass?
Vi får träna några riktiga regnpass?
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 16:54Alltså, två-tre timmar orkar man ju med i hällaregn, men femton kan bli för mkt även för mig.
Alltså, två-tre timmar orkar man ju med i hällaregn, men femton kan bli för mkt även för mig.