Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelFunbeat-Girls goes VR 2011
You need to log in to create posts and topics.

Som Lingling säger skulle jag också kunna tänka mig att turista runt i en grupp som håller i hop.
Kan inte förstå att jag skriver detta, har svurit DYRT och HELIGT på att ALDRIG köra Vätternrundan, vad har ni nu inspirerat mig till?

Fast allting hänger j

Du kommer att fixa de 30 milen lätt Evelina 🙂

Ja alltså, jag hänger på funbeat, jag är tjej och jag har tänkt köpa mig en cykel och köra VR. Däremot verkar jag inte dela alla andras förtjusning över rosa eller över att prompt göra saker tillsammans med andra tjejer så jag tänker nog vara en surkart o

Det där med turistande är inte riktigt min grej, tävlingsmänniska som jag är. Men lika tröjor (eller västar?) och samma lopp samma dag kan bli kul nog!

Fast jag tycker alla funbeatare kunde (få möjlighet att) ha FBcykeltröjor, inte bara tjejerna!

I min värld är tjejer inbördes lika ojämna cyklister som killar är.

Samkörda tjejgrupper med hyggligt lika starka cyklister är superkul. Skillnaden mot att köra med grabbarna är att det kanske går lite lugnare uppför och framför allt inte så hårda igångd

Jag är nog både och. Jag vill gärna komma runt på en bra tid, så bra jag kan. Men om tanken är att ha en "sällskapsrunda" så har det sin charm det med. En snabbgrupp med de snabbaste eller potentiellt snabbaste tjejerna här på Funbeat - finns ju några som

Vi kör Vasaloppsvecka med Tjejvasa (bara jag då), Halvvasa, ev. Stafett, och sambon som kör Vasaloppet. Nästa år tänkte vi göra samma sak i Motala, (Tjej-, + Halv-, + Stora) vilket är varför jag hoppar Funbeat-satsningen för VR.

Med det sagt kan jag tänk

Säkert några som kan tänka sig att göra det som genrep eller enbart? Tjejvättern är det ju flera som cyklar, eller hur?
Jag skulle kunna tycka det var kul att testa Tjejvättern med min nya cykel.

Lingling: Du fångade essensen alldeles utmärkt med:

"Meningen är att vi har kul iaf. Och stöttar varandra till att starta. Rättare träna, starta och genomföra."

Exactemente! (t+)

Kör med Team Hope och ha rosa hjälmar! Det hade varit nice!