Quote from Guest on 3 March 2009, 14:19Hej!
Där jag bor, och troligen i en rätt stor del av Sverige är det svårt att planera sina långpass utomhus. I natt kom till exempel flera centimeter snö, och jag avstår gärna från att springa på den snön eftersom jag vet att det här och där är isfläckar
Hej!
Där jag bor, och troligen i en rätt stor del av Sverige är det svårt att planera sina långpass utomhus. I natt kom till exempel flera centimeter snö, och jag avstår gärna från att springa på den snön eftersom jag vet att det här och där är isfläckar
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 14:29Hade varit med om jag kört på LB.
Kul tävling, lycka till!
Hade varit med om jag kört på LB.
Kul tävling, lycka till!
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 14:47vilken bra idé!
jag har samma problem som du att jag ogärna springer ute när det är halt, jag springer och spänner mig för jag är rädd att halka och det blir inte lika skönt ändå, blir en del korta pass ute i snön men jag hakar gärna på ett löpbandslopp!
vilken bra idé!
jag har samma problem som du att jag ogärna springer ute när det är halt, jag springer och spänner mig för jag är rädd att halka och det blir inte lika skönt ändå, blir en del korta pass ute i snön men jag hakar gärna på ett löpbandslopp!
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 14:48Måste man springa på löpband? Lite innan 31/3 har jag planerat att köra ett snabbt långpass på ungefär halvmaradistansen i strax över maratempo, men om det inte är blankis över hela Stockholm kommer jag absolut inte att springa inomhus.
Måste man springa på löpband? Lite innan 31/3 har jag planerat att köra ett snabbt långpass på ungefär halvmaradistansen i strax över maratempo, men om det inte är blankis över hela Stockholm kommer jag absolut inte att springa inomhus.
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 17:58Jag kan också tänka mig att springa, dock inte på löpband utan utomhus... kan vi ha en uteklass också Magnus? 🙂
Jag kan också tänka mig att springa, dock inte på löpband utan utomhus... kan vi ha en uteklass också Magnus? 🙂
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 19:54Jag är på! 🙂
Jag är på! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 20:33Jag fick för mig att hela idén med den här tävlingen är att den ska ske på löpband!?
Därmed är det ju inte sagt att löpbandet nödvändigtvis måste stå inomhus. Så för Fredrika mfl är det väl bara att fixa fram en lång förlängningssladd och släpa ut löpban
Jag fick för mig att hela idén med den här tävlingen är att den ska ske på löpband!?
Därmed är det ju inte sagt att löpbandet nödvändigtvis måste stå inomhus. Så för Fredrika mfl är det väl bara att fixa fram en lång förlängningssladd och släpa ut löpban
Quote from Lars Mörrby on 3 March 2009, 20:43Jag blev rätt yr efter bara en halvtimme i dag, men man kanske vänjer sig.
Är det exakt 21km som gäller?
Skall det vara någon lutning?
Jag lovar inte att jag klarar det, men det låter kul att testa.
Jag blev rätt yr efter bara en halvtimme i dag, men man kanske vänjer sig.
Är det exakt 21km som gäller?
Skall det vara någon lutning?
Jag lovar inte att jag klarar det, men det låter kul att testa.
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 20:4621,1 är väl närmast?
21,1 är väl närmast?
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 20:51Man kan väl lungt säga att du är vältränad på det här Fia-Lotta 😀 🙂
Man kan väl lungt säga att du är vältränad på det här Fia-Lotta 😀 🙂