Quote from Elias Engqvist on 3 March 2009, 21:33Fia-Lotta: samtidigt?
Fia-Lotta: samtidigt?
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 21:36Christer: Självklart - vi kvinnor har simultankapacitet dessutom du vet. 😀
Christer: Självklart - vi kvinnor har simultankapacitet dessutom du vet. 😀
Quote from Elias Engqvist on 3 March 2009, 21:38Hoppas det inte är nödvändigt att virka eller sticka samtidigt som man springer - jag funderar nämligen också på att va med!
Hoppas det inte är nödvändigt att virka eller sticka samtidigt som man springer - jag funderar nämligen också på att va med!
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 21:42Nu är det ju inte jag som är tävlingsledningen - det är Magnus. Men skulle jag få bestämma skulle du absolut få dispens pga ditt kön. 😉
Nu är det ju inte jag som är tävlingsledningen - det är Magnus. Men skulle jag få bestämma skulle du absolut få dispens pga ditt kön. 😉
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 21:50Jamendåså. Då kan jag förtydliga mitt förslag:
1. Funbeat LB Tjabo-Halvmarathon - endast för män. Spring 21,1 km på löpband och gör för guds skull inget annat samtidigt
2. Funbeat LB Tjej-Halvmarathon - endast för kvinnor. Spring 21,1 km på löpband och
Jamendåså. Då kan jag förtydliga mitt förslag:
1. Funbeat LB Tjabo-Halvmarathon - endast för män. Spring 21,1 km på löpband och gör för guds skull inget annat samtidigt
2. Funbeat LB Tjej-Halvmarathon - endast för kvinnor. Spring 21,1 km på löpband och
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 22:25Själv bor jag i södra delen av landet och har således fin barmark och trevliga plusgrader = springer gärna utomhus. Personligen har jag heller ingen tillgång till löpband, varesig privat eller något gym på lokala orten (inte som jag känner till iaf).
Men
Själv bor jag i södra delen av landet och har således fin barmark och trevliga plusgrader = springer gärna utomhus. Personligen har jag heller ingen tillgång till löpband, varesig privat eller något gym på lokala orten (inte som jag känner till iaf).
Men
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 23:05Fia-Lotta! Precis! Sticka klänningen samtidigt som du springer 3 mil på löpbandet.
Ni har väl hört om mannen som sprungit maraton snabbast och samtidigt jonglerat...på nästan osannolika 2.50.09.
http://www.thejoggler.ca/
http://www.youtube.com/watch?v=
Fia-Lotta! Precis! Sticka klänningen samtidigt som du springer 3 mil på löpbandet.
Ni har väl hört om mannen som sprungit maraton snabbast och samtidigt jonglerat...på nästan osannolika 2.50.09.
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 11:32Och det var en kille dessutom - som ju inte ska kunna göra två saker samtidigt! 😉
Och det var en kille dessutom - som ju inte ska kunna göra två saker samtidigt! 😉
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 13:59VET vi att det är en kille? Jag tvivlar..... 😉
VET vi att det är en kille? Jag tvivlar..... 😉
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 22:32Micke Backlöparen: Haha! 😀
Micke Backlöparen: Haha! 😀