Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 08:55Information från tävlingsledningen:
Lutning ska vara 0% eller mer. Undertecknad sprang med 0% lutning, så det skulle kännas lite elakt att kräva mer uppförslut för andra 🙂
Loppet ska springas på löpband, valfri dag under mars månad.
Information från tävlingsledningen:
Lutning ska vara 0% eller mer. Undertecknad sprang med 0% lutning, så det skulle kännas lite elakt att kräva mer uppförslut för andra 🙂
Loppet ska springas på löpband, valfri dag under mars månad.
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 08:59Tack för instruktionerna tävlingsledningen. 🙂
Tack för instruktionerna tävlingsledningen. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 13:53Jag vill vara med, men måste finna ett löpband jag kan använda mig av.
Har aldrig löpt en längre distans på ett löpband och skulle vara roligt att testa en halvmara på detta sätt.
Jag vill vara med, men måste finna ett löpband jag kan använda mig av.
Har aldrig löpt en längre distans på ett löpband och skulle vara roligt att testa en halvmara på detta sätt.
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 15:13Hur skall man registrera loppet om man springer inte springer det just den sista mars?
Eller skall man skriva sitt resultat här?
Hur skall man registrera loppet om man springer inte springer det just den sista mars?
Eller skall man skriva sitt resultat här?
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 15:30"skulle vara roligt att testa en halvmara på detta sätt. "
Våran definition på roligt måste skilja sig en hel del 😉
"skulle vara roligt att testa en halvmara på detta sätt. "
Våran definition på roligt måste skilja sig en hel del 😉
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 15:32Vill bara se vad jag kan åstadkomma på löpband vs. asfalt, det var det enda roliga med det. 🙂
Vill bara se vad jag kan åstadkomma på löpband vs. asfalt, det var det enda roliga med det. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 16:31@Staffan
Öppna passet och byt datum.
@Staffan
Öppna passet och byt datum.
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 17:06Yes Box Allright. Nu är det gjort med följande tid: 1:40:12.
Yes Box Allright. Nu är det gjort med följande tid: 1:40:12.
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 17:08Oj - grymt jobbat Anders! (t+)
För mej dröjer det till slutet av mars innan jag kör min. Nu är jag förkyld så det blir ingen löpning i helgen och nästa helg är det dags för en annan löpbandsutmaning för mej, LB marathon..... 🙂
Oj - grymt jobbat Anders! (t+)
För mej dröjer det till slutet av mars innan jag kör min. Nu är jag förkyld så det blir ingen löpning i helgen och nästa helg är det dags för en annan löpbandsutmaning för mej, LB marathon..... 🙂
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 22:30Tack Fia-Lotta. Det värmer! 🙂
Tack Fia-Lotta. Det värmer! 🙂