Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Och Funbeat-tröjan på såklart! Reeeeeespekt!

Heja Christer! (t+) 🙂

En fråga bara angående disponera loppet. Antar att man vet ungefär sin kapacitet och ställer in hastigheten efter det. Sen så kan man öka (eller sänka) de sista kilometrarna om krafter finns kvar.

Man borde kanske videofilma sig själv när man springer.

Tack tack,

vad gäller disponera loppet. Det är en avgörande skillnad mellan att springa ute där man från steg till steg bestämmer hastigheten medan man på bandet ställer in en hastighet och sen håller den ganska länge. Man går mindre på känsla då och d

Fast nu vill jag att alla går in på http://www.howardgrubb.co.uk/athletics/wmalookup06.html

Och räknar om sitt resultat mha den sidan...

Jag får då 1:37:14 🙂

Börjar vi prata age-grading så vaknar Leif-Albert 54 till liv igen 🙂 Jag tänker nog springa SpringStar 10km i Vällinby nästa lördag och då räknas resultatlistan enligt dessa faktorer. (Jag är 54 men fyller ju 55 i år så jag räknas som M55)

eventuellt får jag hoppa av.
jag har svårt att se att jag ska hinna få till en halvmara nu i veckan.. :/

Men du har ju måndag-tisdag på dig veckan därpå också ju!

jo det är sant, men jag tänker maxa och försöka sätta PB på premiärmilen på söndag, så frågan är hur sugen mina ben är på att bränna en halvmara dagen efter det liksom...

Nej, det låter inte som om det är läge för dig. 🙂

Och jag vill helst sluta springa mina långpass inne nu, men jag får försöka få till det i veckan. Mitt "helglångspringgym" har löpband som stänger av sig efter 90 min så där är inte så bra att springa o