Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 14:21Fia-Lotta > Men sikta då på en tid av sub 90 😉
Fia-Lotta > Men sikta då på en tid av sub 90 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 14:31bara du inte trillar i hoppet bara.. 🙂
bara du inte trillar i hoppet bara.. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 14:58Leif: Jaaa, vilken bra idé - den funkar säkert! 😀
Josefine: Får i så fall försöka ta mig över så säkert som möjligt utan att det tar för lång tid - annars blir det ju fubb för banden rullar ju på medan jag förflyttar mig sidledes.
Nja, det får nog bli
Leif: Jaaa, vilken bra idé - den funkar säkert! 😀
Josefine: Får i så fall försöka ta mig över så säkert som möjligt utan att det tar för lång tid - annars blir det ju fubb för banden rullar ju på medan jag förflyttar mig sidledes.
Nja, det får nog bli
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 15:04Annars kan du ju starta om bandet medan du dricker saft och äter bulle i någon av depåerna 😉
Annars kan du ju starta om bandet medan du dricker saft och äter bulle i någon av depåerna 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 15:07Då måste jag ju springa så jäkla fort mellan depåerna - det tar för lång tid att stanna ju. 🙂
Då måste jag ju springa så jäkla fort mellan depåerna - det tar för lång tid att stanna ju. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 02:12Fia-Lotta, jag tycker du ska prata med personalen på det gymmet, för det är bara en fråga om inställning på bandet.
Fia-Lotta, jag tycker du ska prata med personalen på det gymmet, för det är bara en fråga om inställning på bandet.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 08:22Både jag och LadyGodiva har försökt må du tro (vi springer på samma gym). På banden dom hade tidigare var det 60 min - nu har dom nya och då är det alltså 90 min. I normala fall gör det mig ingenting, när jag bara tränar alltså. Då vill jag ändå stanna ti
Både jag och LadyGodiva har försökt må du tro (vi springer på samma gym). På banden dom hade tidigare var det 60 min - nu har dom nya och då är det alltså 90 min. I normala fall gör det mig ingenting, när jag bara tränar alltså. Då vill jag ändå stanna ti
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 09:29Inge bra gym som inte kan tillmötesgå sina medlemars önskemål (t-)
Inge bra gym som inte kan tillmötesgå sina medlemars önskemål (t-)
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 09:37Håller med. Men löpbanden är sjukt grymma..... Fast nu är det i princip sluttränat där för mig för säsongen för det är mitt söndagsgym. 🙂
Håller med. Men löpbanden är sjukt grymma..... Fast nu är det i princip sluttränat där för mig för säsongen för det är mitt söndagsgym. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 13:55Jaha, då var det avklarat. Kl 11.00 gick startskottet och kl 12.48 gick jag i mål. Ohjälpligt sist i denna tävling, men någon ska ju vara det också. 😀
Jag är i alla fall väldigt nöjd, för målet var att greja 1:50 och det gjorde jag ju med lite råge. 🙂
Jaha, då var det avklarat. Kl 11.00 gick startskottet och kl 12.48 gick jag i mål. Ohjälpligt sist i denna tävling, men någon ska ju vara det också. 😀
Jag är i alla fall väldigt nöjd, för målet var att greja 1:50 och det gjorde jag ju med lite råge. 🙂