Quote from Guest on 24 March 2013, 15:18Tråden som ifrågasatte deltagande försvann?
De deltagande ser det som en seger men nu dyker deltagande i alla trådar. Det är ju ingen som skriver något!Vad håller ni på med? Vill ni döda FunBeat?
Tråden som ifrågasatte deltagande försvann?
De deltagande ser det som en seger men nu dyker deltagande i alla trådar. Det är ju ingen som skriver något!
Vad håller ni på med? Vill ni döda FunBeat?
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 15:28Eller är det så att kränktas riksförbund behöver lite mer hårdrock?
http://youtube.com/watch?v=ul4d4vIy7z0
Eller är det så att kränktas riksförbund behöver lite mer hårdrock?
Quote from Camilla Höög on 24 March 2013, 17:36Vad är det för tråd som försvann?
Vad är det för tråd som försvann?
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 18:52???
???
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 20:19Tror tolkningen kan sammanfattas så här: Funbeat har blivit tråkigare efter det att Fp David blev avstängd men P. får fortsätta lära som han inte lever.
(Ed. stavrättning)
Tror tolkningen kan sammanfattas så här: Funbeat har blivit tråkigare efter det att Fp David blev avstängd men P. får fortsätta lära som han inte lever.
(Ed. stavrättning)
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 21:56!!!!
!!!!
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 22:08Och det P. lär ut är farliga grejer om man inte är riktigt stabil som person. Kostråden i tråden som fick FP David utslängd tänker jag på främst.
Jag och några med mig har skrivit till info och Olle och försökt få en förklaring men som enväldiga härskar
Och det P. lär ut är farliga grejer om man inte är riktigt stabil som person. Kostråden i tråden som fick FP David utslängd tänker jag på främst.
Jag och några med mig har skrivit till info och Olle och försökt få en förklaring men som enväldiga härskar
Quote from Magnus Gelang on 24 March 2013, 22:24Va? Har Fp.David blivit utkastad?
Va? Har Fp.David blivit utkastad?
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 22:29Ja. Utan en sekunds förvarning (eller möjlighet att exportera sin träning).
Ja. Utan en sekunds förvarning (eller möjlighet att exportera sin träning).
Quote from Catharina Brattlin on 24 March 2013, 22:30Ja, det är ett tag sen nu.
Jag har också märkt en dalande aktivitet i flera av grupperna efter "dagen D". Vilket är ganska så anmärkningsvärt. Faktiskt.
Ja, det är ett tag sen nu.
Jag har också märkt en dalande aktivitet i flera av grupperna efter "dagen D". Vilket är ganska så anmärkningsvärt. Faktiskt.