Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFunBeat med sladd
You need to log in to create posts and topics.

Hur länge sen då?
Förvarnad kan han väl i och för sig ha blivit utan att skedde offentligt, han kan ju ha fått mess. Men ja ni kan ju haft privat kontakt med honom, det vet ju inte jag.

Jag har i och för sig inte sett honom på länge men jag har inte sett

Jag har försökt få båda sidor att berätta vad som hänt men Funbeat tiger. Fp säger att han hörde av sig till Funbeat när han inte kunde logga in och då meddelade de honom att han var utslängd.

Hur många gånger har han blivit varnad och vad har det stått i de varningarna? Om det stått att om han fortsätter med det han gör så åker han ut så får han ju skylla sig själv.
Om så är fallet så finns det inte så mycket mer att diskutera.

Kanske bli utvisad för viss tid.

1:a gången - 1 månad,
2:a - 3 månader,
3:e - 6 månader
4:e - 1 år
5:e - Tack och farväl.

Har liksom David blivit utslängd. Jogg. Fick varningar men desto fler "stå på dig".
Det är inte lätt att vara alla till lags. :@

@ Anders: Det som bör diskuteras är väl i så fall att FunBeat självdör? För det gör det ju nu.

Trist om det inte ens varnats innan man kastas ut 🙁

Jag känner mig tvungen att göra ett inlägg kring detta nu, men jag vill redan nu säga att jag inte tror att alla vi kommer kunna vara överens kring den här frågan. Alla har sina perspektiv och sina föreställningar om hur saker ska gå till och har gått til

Tack Olle för svar!

Hmm, länken som Olle refererar verkar inte innehålla något, i alla fall inte när jag följer den...

EDIT: Eh, jo nu. Efter tredje omladdningen...

Jorå, för mig funkar den!