Quote from Jonny Persson on 25 March 2013, 15:27Länken funkar fint här i alla fall.
Länken funkar fint här i alla fall.
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 15:28Jag hade råkat lägga en punkt i slutet av länken vilket gjorde att den inte fungerade först. Redigerade länken sedan så att punkten försvann och länken därmed började fungera.
Jag hade råkat lägga en punkt i slutet av länken vilket gjorde att den inte fungerade först. Redigerade länken sedan så att punkten försvann och länken därmed började fungera.
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 15:35Jag stöder det fattade beslutet. Tycker den avstängde trots sin uppenbart stora kunskap ofta ägnade sig åt personangrepp. Ser nog snarare att den gula blev avstängd först nu som ett tecken på att det ÄR väldigt högt i tak här.
Vill man gnabbas kan man j
Jag stöder det fattade beslutet. Tycker den avstängde trots sin uppenbart stora kunskap ofta ägnade sig åt personangrepp. Ser nog snarare att den gula blev avstängd först nu som ett tecken på att det ÄR väldigt högt i tak här.
Vill man gnabbas kan man j
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 16:56Paul,
Tveksam beskrivning av verkligheten när du påstår att David ofta ägnat sig åt personangrepp. Och vet du ens orsaken till avstängningen?Som jag skrivit i annan tråd är jag mycket skeptisk till Olle & Co agerande. Men det är såklart deras fulla rätt
Paul,
Tveksam beskrivning av verkligheten när du påstår att David ofta ägnat sig åt personangrepp. Och vet du ens orsaken till avstängningen?
Som jag skrivit i annan tråd är jag mycket skeptisk till Olle & Co agerande. Men det är såklart deras fulla rätt
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 18:06Låt se jag fick höra i en diskussion att jag inte hade några vänner osv osv.... han har gått på på liknande sätt mot andra väldigt länge här.
Låt se jag fick höra i en diskussion att jag inte hade några vänner osv osv.... han har gått på på liknande sätt mot andra väldigt länge här.
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 18:39Är det ett personangrepp? Allvarligt...
Är det ett personangrepp? Allvarligt...
Quote from Camilla Höög on 25 March 2013, 18:47Vad anser du vara ett personangrepp om det inte är att man ger sig på personen istället för att diskutera ämnet och de åsikter som tas upp?
Vad anser du vara ett personangrepp om det inte är att man ger sig på personen istället för att diskutera ämnet och de åsikter som tas upp?
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 19:22Definiera "ge sej på".
Det är ett diskussionsforum, inte VM i "Vem blir lättast kränkt".Riktiga personangrepp tar jag kraftigt avstånd mot.
Definiera "ge sej på".
Det är ett diskussionsforum, inte VM i "Vem blir lättast kränkt".
Riktiga personangrepp tar jag kraftigt avstånd mot.
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 19:25Vad går gränsen mellan "du har inga vänner" och "riktiga" personangrepp, anser du Åke?
Vad går gränsen mellan "du har inga vänner" och "riktiga" personangrepp, anser du Åke?
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 19:35Det finns ingen gräns. Man måste använda sitt sunda förnuft. Finns inte det så finns inte heller nåt diskussionsklimat.
Jag citerar Olle:
"Att tillämpa regler är i vardagen knappast ren matematik och det kommer alltid vara en tolkningsfråga."
Det finns ingen gräns. Man måste använda sitt sunda förnuft. Finns inte det så finns inte heller nåt diskussionsklimat.
Jag citerar Olle:
"Att tillämpa regler är i vardagen knappast ren matematik och det kommer alltid vara en tolkningsfråga."