Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFunBeat med sladd
You need to log in to create posts and topics.

Nämen lägg ner allihopa!

Min mamma brukade säga att "Det är inte ens fel att två träter" - men det verkar inte folk tycka här.

I den tråden är det ju P. som börjar med personangreppen... så låt oss hoppas att det är något annat som orsakat avstängningen.
Att TS i den tråden inte vill lyssna på råd från dem som inte tycker samma sak som hon (att kolhydrater är onyttig mat) kan ju

Jo, det är ganska säkert att det var den tråden!

Edit: Kanske att det var den tråden som "var droppen" iofs.?

P. skriver så här:

"Sen kan man undra varför vissa tycks skriva bara för att just få göra det, skriva. Men har man inget att tillföra i en tråd, än att skriva helt meningslösa inlägg som inte tillför något av värde för tråden enligt mig, så kanske man sk

Om det var den ena som började så var det säkert den andre som fortsatte.

Citat:
@Åke, "att ge sig på" är "att angripa".

Anders, där är just problemet anser jag. Du försöker få det hela till juridik, där man kan klippa ut några ord och så blir resultatet 0 eller 1. Rätt eller fel. Personangrepp eller inte personangrepp

Men j

Innan jag skrev mitt sista inlägg så hade jag flera versioner där jag gjorde personangrepp om just bristande svenskakunskaper, men jag tyckte inte att det var relevant i diskussionen även om det skulle visa på just ett personangrepp. Jag förstod att det i

Jo, Christer att kalla någon "lille" är väl att försöka förminska någon och också ett personangrepp.
Visst ser det ut som att båda två är på hugget i denna tråd men "Det är inte ens fel att två träter" känns ändå väldigt lurigt att komma dragandes med nä

Att vara ett troll och trycka in meningslösa oneliners som inte bidrar till något ska ge en varning och till slut en ban. Det mest underliga är väl att vissa personer får hålla på så länge. Det har till och med skapats speciella filter för att få bort de