Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFunBeat med sladd
You need to log in to create posts and topics.

Never mind -AT-, jag tog bort mitt inlägg, finns tillräckligt med sådana diskussioner här.

Men om du verkligen undrar, läs ditt inlägg igen, med dig själv som mottagare istället, och se du gillar det, tycker det bidrar till diskussionsklimatet, och om du

Läs då mitt inlägg igen, utan att tolka smileyn (#) som en "slap in the face" utan som "tar mig för pannan" som jag alltid sett den symbolen användas.
Rätt eller fel vill jag låta vara osagt men det är så jag tolkat den och det var så den var menad!

har editerat inlägget nu så slipper vi fler missförstånd

Jag är osäker på om jag blev del av en diskussion här....men jag kan väl konstatera att jag gärna skryter över att ha en son med humor och distans till ämnen som gör många vuxna spända och spattiga.

så tråkigt stereotypt!

humor blir det om man gör det på egen bekostnad, inte när man fortsätter pränta in de traditionella könsrollerna!

"...distans till ämnen som gör många vuxna spända och spattiga."

som att alla män är gärningsmän

Nej, humor blir det om det är roligt, oavsett om det är korrekt eller ej, fråga Jonas Gardell 😉
(med tanke på hans skämt om Danny på mellon och hur inkorrekt man tydligen kan vara om man tillhör rätt klick...)

Det jobbiga blir ju om definitionen av humor är att alla ska tycka det är roligt. Att ha humor handlar väl snarare om att försöka vara rolig....och förhoppningsvis är det någon som tycker det är kul.
Den som försöker berätta vad som är roligt och inte är