Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFunBeat-meeting på Tjejmilen
You need to log in to create posts and topics.

Ling-Ling och jag har pratat om att det vore kul att träffas och åtminstone säga hej till varandra i anslutning till Tjejmilen.

Så därför: Kl 11.00 kommer vi att träffas vid startområdet - vid samlingsplatsen bokstaven C. Hoppas några fler FunBeatare kom

Ska försöka ansluta om jag inte är för nervös och stressad inför starten:- Har åkt på en långvarig hosta som aldrig släpper -typiskt nu när man laddat inför Tjejmilen!

Kul Karin! Kom du så ska vi peppa dig! 🙂

Hoppas hostan går över - jobbigt att springa med det.....

Jag vill också vara med och säga hej! 🙂 Vet inte med mina lagkamrater? Hanna och Anneli? Kollade startlistan igår, och nu står det "Heartbeat Funbeat" på mig och min kompis Maria iaf 🙂

Kul initiativ!! F ö har jag knappt sprungit nåt på hela våren så

Ska försöka åtminstone 🙂

Mäh.. Vad kul det skulle vara. Lycka till alla ni som ska springa 🙂

Jag kan göra ett a4-papper med en FunBeatlogga på och stå och hålla i så att vi hittar varandra. 🙂

Jag ska också försöka ansluta om jag hinner lämna ifrån mig vovven hos nån hundvakt i tid. Om vi inte ses: Lycka till alla fb:are!!

Jag har inte till 100% bestämt mig för om jag kommer alls, har dragit på mig löparknä och kommer inte att kunna springa. 🙁 Men funderar på att gå milen ändå, för folkfestens skull om inte annat. Om jag är där på söndag så vill jag gärna träffa er andra!

Jag _ska_ dit, men ni kanske vill ha skyddsradie runt mig? Misstänker att skolanharbörjatförkylning är på gång, effit!

Men igenkännes på rosa Funbeattröja och ljusblå löparjacka, sauconys triumph i svartvittguld eller vita och turkosa gamla asics.

Däre