Quote from Guest on 26 August 2008, 10:20Ling-Ling och jag har pratat om att det vore kul att träffas och åtminstone säga hej till varandra i anslutning till Tjejmilen.
Så därför: Kl 11.00 kommer vi att träffas vid startområdet - vid samlingsplatsen bokstaven C. Hoppas några fler FunBeatare kom
Ling-Ling och jag har pratat om att det vore kul att träffas och åtminstone säga hej till varandra i anslutning till Tjejmilen.
Så därför: Kl 11.00 kommer vi att träffas vid startområdet - vid samlingsplatsen bokstaven C. Hoppas några fler FunBeatare kom
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 10:30Ska försöka ansluta om jag inte är för nervös och stressad inför starten:- Har åkt på en långvarig hosta som aldrig släpper -typiskt nu när man laddat inför Tjejmilen!
Ska försöka ansluta om jag inte är för nervös och stressad inför starten:- Har åkt på en långvarig hosta som aldrig släpper -typiskt nu när man laddat inför Tjejmilen!
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 10:37Kul Karin! Kom du så ska vi peppa dig! 🙂
Hoppas hostan går över - jobbigt att springa med det.....
Kul Karin! Kom du så ska vi peppa dig! 🙂
Hoppas hostan går över - jobbigt att springa med det.....
Quote from Olof Robertson on 26 August 2008, 12:23Jag vill också vara med och säga hej! 🙂 Vet inte med mina lagkamrater? Hanna och Anneli? Kollade startlistan igår, och nu står det "Heartbeat Funbeat" på mig och min kompis Maria iaf 🙂
Kul initiativ!! F ö har jag knappt sprungit nåt på hela våren så
Jag vill också vara med och säga hej! 🙂 Vet inte med mina lagkamrater? Hanna och Anneli? Kollade startlistan igår, och nu står det "Heartbeat Funbeat" på mig och min kompis Maria iaf 🙂
Kul initiativ!! F ö har jag knappt sprungit nåt på hela våren så
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 12:29Ska försöka åtminstone 🙂
Ska försöka åtminstone 🙂
Quote from Jan Lundquist on 26 August 2008, 12:44Mäh.. Vad kul det skulle vara. Lycka till alla ni som ska springa 🙂
Mäh.. Vad kul det skulle vara. Lycka till alla ni som ska springa 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 13:23Jag kan göra ett a4-papper med en FunBeatlogga på och stå och hålla i så att vi hittar varandra. 🙂
Jag kan göra ett a4-papper med en FunBeatlogga på och stå och hålla i så att vi hittar varandra. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 13:35Jag ska också försöka ansluta om jag hinner lämna ifrån mig vovven hos nån hundvakt i tid. Om vi inte ses: Lycka till alla fb:are!!
Jag ska också försöka ansluta om jag hinner lämna ifrån mig vovven hos nån hundvakt i tid. Om vi inte ses: Lycka till alla fb:are!!
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 13:46Jag har inte till 100% bestämt mig för om jag kommer alls, har dragit på mig löparknä och kommer inte att kunna springa. 🙁 Men funderar på att gå milen ändå, för folkfestens skull om inte annat. Om jag är där på söndag så vill jag gärna träffa er andra!
Jag har inte till 100% bestämt mig för om jag kommer alls, har dragit på mig löparknä och kommer inte att kunna springa. 🙁 Men funderar på att gå milen ändå, för folkfestens skull om inte annat. Om jag är där på söndag så vill jag gärna träffa er andra!
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 16:11Jag _ska_ dit, men ni kanske vill ha skyddsradie runt mig? Misstänker att skolanharbörjatförkylning är på gång, effit!
Men igenkännes på rosa Funbeattröja och ljusblå löparjacka, sauconys triumph i svartvittguld eller vita och turkosa gamla asics.
Däre
Jag _ska_ dit, men ni kanske vill ha skyddsradie runt mig? Misstänker att skolanharbörjatförkylning är på gång, effit!
Men igenkännes på rosa Funbeattröja och ljusblå löparjacka, sauconys triumph i svartvittguld eller vita och turkosa gamla asics.
Däre