Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFunBeat-meeting på Tjejmilen
You need to log in to create posts and topics.

Fia-Lotta och Lingling: vad heter ni? Man kan ju inte gå fram och fråga "Hej, är du lingling?" Haha det låter ju rätt skoj om man går fram till fel då tror den väl man är helt lost (H).

Kommer nog också mest troligt ha helsvart. Men hade i ärlighetens n

Jag är fett avundsjuk på er alla! Ha en underbar dag i alla fall. Spring bäst. Det vill säga i en takt som är bäst för er.

Kan man väl? Det har folk gjort 🙂

har inte varit här så länge men kommer gärna å säger hej innan start 🙂 (då vet ni i varje fall hur flåsiga jag ser ut irl när jag sitter här å beklagar mig efter loppet hehehheheh 🙂

Jenny: Jag heter egentligen Kristina. Hade gärna bytt till mitt riktiga namn här på FB nu när jag vet att det funkar (långt ifrån alla ställen man törs ha sitt riktiga namn). Men vet inte om det blir konstigt om jag gör det nu när jag varit här så pass lä

Bra initiativ - jag kommer 🙂 med svart funbeat-tröja

Fia-Lotta aka Kristina: Får man fråga var du köpt dina lårkorta tights? Är själv på jakt efter ett par men har hittills inte funnit några...

Elin: På Runners Store. Det är ett par Asics - supersköna!!!!

jag försöker dyka upp jag med,
vore jättekul!

Ojoj, nu blev jag ännu mer nervös inför TM. Har tränat alldeles för dåligt. Varit ute på en runda i sommar, på typ 8,5 km där jag joggade och gick omvartannat med en medelhastighet på typ 7:45/km. Kommer inte kunna hålla det på söndag, för jag har dragit