Quote from Olof Robertson on 26 August 2008, 21:50Fia-Lotta och Lingling: vad heter ni? Man kan ju inte gå fram och fråga "Hej, är du lingling?" Haha det låter ju rätt skoj om man går fram till fel då tror den väl man är helt lost (H).
Kommer nog också mest troligt ha helsvart. Men hade i ärlighetens n
Fia-Lotta och Lingling: vad heter ni? Man kan ju inte gå fram och fråga "Hej, är du lingling?" Haha det låter ju rätt skoj om man går fram till fel då tror den väl man är helt lost (H).
Kommer nog också mest troligt ha helsvart. Men hade i ärlighetens n
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 21:54Jag är fett avundsjuk på er alla! Ha en underbar dag i alla fall. Spring bäst. Det vill säga i en takt som är bäst för er.
Jag är fett avundsjuk på er alla! Ha en underbar dag i alla fall. Spring bäst. Det vill säga i en takt som är bäst för er.
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 22:04Kan man väl? Det har folk gjort 🙂
Kan man väl? Det har folk gjort 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 22:36har inte varit här så länge men kommer gärna å säger hej innan start 🙂 (då vet ni i varje fall hur flåsiga jag ser ut irl när jag sitter här å beklagar mig efter loppet hehehheheh 🙂
har inte varit här så länge men kommer gärna å säger hej innan start 🙂 (då vet ni i varje fall hur flåsiga jag ser ut irl när jag sitter här å beklagar mig efter loppet hehehheheh 🙂
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 07:30Jenny: Jag heter egentligen Kristina. Hade gärna bytt till mitt riktiga namn här på FB nu när jag vet att det funkar (långt ifrån alla ställen man törs ha sitt riktiga namn). Men vet inte om det blir konstigt om jag gör det nu när jag varit här så pass lä
Jenny: Jag heter egentligen Kristina. Hade gärna bytt till mitt riktiga namn här på FB nu när jag vet att det funkar (långt ifrån alla ställen man törs ha sitt riktiga namn). Men vet inte om det blir konstigt om jag gör det nu när jag varit här så pass lä
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 10:15Bra initiativ - jag kommer 🙂 med svart funbeat-tröja
Bra initiativ - jag kommer 🙂 med svart funbeat-tröja
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 10:23Fia-Lotta aka Kristina: Får man fråga var du köpt dina lårkorta tights? Är själv på jakt efter ett par men har hittills inte funnit några...
Fia-Lotta aka Kristina: Får man fråga var du köpt dina lårkorta tights? Är själv på jakt efter ett par men har hittills inte funnit några...
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 10:49Elin: På Runners Store. Det är ett par Asics - supersköna!!!!
Elin: På Runners Store. Det är ett par Asics - supersköna!!!!
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 11:07jag försöker dyka upp jag med,
vore jättekul!
jag försöker dyka upp jag med,
vore jättekul!
Quote from Karro Larsson on 27 August 2008, 16:57Ojoj, nu blev jag ännu mer nervös inför TM. Har tränat alldeles för dåligt. Varit ute på en runda i sommar, på typ 8,5 km där jag joggade och gick omvartannat med en medelhastighet på typ 7:45/km. Kommer inte kunna hålla det på söndag, för jag har dragit
Ojoj, nu blev jag ännu mer nervös inför TM. Har tränat alldeles för dåligt. Varit ute på en runda i sommar, på typ 8,5 km där jag joggade och gick omvartannat med en medelhastighet på typ 7:45/km. Kommer inte kunna hålla det på söndag, för jag har dragit