Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFunBeat-meeting på Tjejmilen
You need to log in to create posts and topics.

Sofia: jag har knappt sprungit heller! Har så dåligt samvete för mig själv, men det är inget att göra nåt åt nu! Vi får göra vårt bästa, eller hur? Det är en roligi grej, inte gör vi det för att vinna 😉 Hejjja hejjja oss som inte är så tränade också! Och

Edit: dubbelpost?! Och så står det ändå "det har blivit något fel... bla bla..." när jag tryckt på spara. Märkliga saker.

Jenny: Jo, absolut. Heja oss.
Jag är inte så pepp idag efter att ha gått hem tidigt från jobbet p.g.a. en grov förkylning. Är inte ens sugen på att sitta upp just nu. :/
men förhoppningsvis joggingsugen på söndag!!

Maire: äh, klart du inte är för gammal!! Du är väl inte typ 80 år eller? 😉

Men nästa år kanske du känner dig bättre tränad och är sugen? Så länge man är frisk tror jag inte man blir för gammal, man kanske bara får ta det lite lugnare helt enkelt 🙂

Men Maire, nu får du ge dig! 🙂 För gammal! Min mamma sprang Tjejmilen året innan hon skulle gå i pension.... Så satsa du på nästa år. 🙂

Jag vill ochså springa med alla er på söndag. Men tyvärr gick det inte att kombinera med jobbet. Men nästa år då kommer jag coh då hoppas jag att jag får se många av er 🙂 Lycka till på söndag!

Tack, Fia-Lotta! Ska genast gå in och kolla där:)

Det är dom här jag har, fast mina är kortare:

Asics Hera sprinter black wmns

bild:www.runnersstore.se/Graphics/Articles/300/650095.jpg

Tja allihopa:-) Vore skitkul att ses där - ska försöka hinna komma! Har på mig de kläder ni ser på kortet - o hästsvans (på huvudet 😉 )

Hästsvansen är gjuten.
Hur ska man annars få bort flugorna när man stannar?