Quote from Olof Robertson on 27 August 2008, 19:25Sofia: jag har knappt sprungit heller! Har så dåligt samvete för mig själv, men det är inget att göra nåt åt nu! Vi får göra vårt bästa, eller hur? Det är en roligi grej, inte gör vi det för att vinna 😉 Hejjja hejjja oss som inte är så tränade också! Och
Sofia: jag har knappt sprungit heller! Har så dåligt samvete för mig själv, men det är inget att göra nåt åt nu! Vi får göra vårt bästa, eller hur? Det är en roligi grej, inte gör vi det för att vinna 😉 Hejjja hejjja oss som inte är så tränade också! Och
Quote from Olof Robertson on 27 August 2008, 19:25Edit: dubbelpost?! Och så står det ändå "det har blivit något fel... bla bla..." när jag tryckt på spara. Märkliga saker.
Edit: dubbelpost?! Och så står det ändå "det har blivit något fel... bla bla..." när jag tryckt på spara. Märkliga saker.
Quote from Karro Larsson on 27 August 2008, 19:56Jenny: Jo, absolut. Heja oss.
Jag är inte så pepp idag efter att ha gått hem tidigt från jobbet p.g.a. en grov förkylning. Är inte ens sugen på att sitta upp just nu. :/
men förhoppningsvis joggingsugen på söndag!!
Jenny: Jo, absolut. Heja oss.
Jag är inte så pepp idag efter att ha gått hem tidigt från jobbet p.g.a. en grov förkylning. Är inte ens sugen på att sitta upp just nu. :/
men förhoppningsvis joggingsugen på söndag!!
Quote from Olof Robertson on 27 August 2008, 21:10Maire: äh, klart du inte är för gammal!! Du är väl inte typ 80 år eller? 😉
Men nästa år kanske du känner dig bättre tränad och är sugen? Så länge man är frisk tror jag inte man blir för gammal, man kanske bara får ta det lite lugnare helt enkelt 🙂
Maire: äh, klart du inte är för gammal!! Du är väl inte typ 80 år eller? 😉
Men nästa år kanske du känner dig bättre tränad och är sugen? Så länge man är frisk tror jag inte man blir för gammal, man kanske bara får ta det lite lugnare helt enkelt 🙂
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 07:41Men Maire, nu får du ge dig! 🙂 För gammal! Min mamma sprang Tjejmilen året innan hon skulle gå i pension.... Så satsa du på nästa år. 🙂
Men Maire, nu får du ge dig! 🙂 För gammal! Min mamma sprang Tjejmilen året innan hon skulle gå i pension.... Så satsa du på nästa år. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 09:55Jag vill ochså springa med alla er på söndag. Men tyvärr gick det inte att kombinera med jobbet. Men nästa år då kommer jag coh då hoppas jag att jag får se många av er 🙂 Lycka till på söndag!
Jag vill ochså springa med alla er på söndag. Men tyvärr gick det inte att kombinera med jobbet. Men nästa år då kommer jag coh då hoppas jag att jag får se många av er 🙂 Lycka till på söndag!
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 12:30Tack, Fia-Lotta! Ska genast gå in och kolla där:)
Tack, Fia-Lotta! Ska genast gå in och kolla där:)
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 12:59Det är dom här jag har, fast mina är kortare:
Asics Hera sprinter black wmns
bild:www.runnersstore.se/Graphics/Articles/300/650095.jpg
Det är dom här jag har, fast mina är kortare:
Asics Hera sprinter black wmns
bild:www.runnersstore.se/Graphics/Articles/300/650095.jpg
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 13:01Tja allihopa:-) Vore skitkul att ses där - ska försöka hinna komma! Har på mig de kläder ni ser på kortet - o hästsvans (på huvudet 😉 )
Tja allihopa:-) Vore skitkul att ses där - ska försöka hinna komma! Har på mig de kläder ni ser på kortet - o hästsvans (på huvudet 😉 )
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 13:35Hästsvansen är gjuten.
Hur ska man annars få bort flugorna när man stannar?
Hästsvansen är gjuten.
Hur ska man annars få bort flugorna när man stannar?