Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFunBeat-meeting på Tjejmilen
You need to log in to create posts and topics.

jag bangar inte för hagel David.
men det är ju jag.
det är nog envisheten...

Jenny: Jag tycker jag ofta ser tjejer som springer i korta brallor och typ löparknästrumpor. Det ser fräckt ut tycker jag! Och du vet väl att allt klär en skönhet! 🙂

Fia-Lotta: jo, visserligen 😉 Ska till stan en sväng nu, ska kolla om jag hittar nåt som ser bra ut. Har inte hittat några knäkorta löpartights i stan, kanske får beställa inför våren/sommaren nästa år istället.

Det finns Adidas knäkorta löpartights till salu till extrapris vid nummerlappsutdelningen.

Jag ska försöka komma dit. Mitt mål just i skrivandets stund är att komma till Sthlm över huvudtaget. Min vän ringde mig nyss och sa att hon var sjuk, och kanske inte skulle orka komma. Jag måste säga att jag blev lite irriterad. Man tycker att hon kan nä

Vi är ju där i alla fall Lina - kan du inte komma utan din kompis? 🙂

Ja Lina...åk iaf!!
Jag åker också själv men det visste jag ju då redan från början...låt inte det vara ett hinder. (H)

Det är ju trots allt nästan 26 000 andra tjejer där och vi verkar vara många FB tjejer också så ensamma kommer vi ju faktiskt inte vara

Fia-Lotta: åh då ska jag kika där! Kanske inte att springa i på söndag, det vågar jag inte - springa i helt nya byxor, men det är ff rätt varmt här på bästkusten 😉 så det är ändå en idé nån månad till kanske och sen till våren.

Jag var och hämtade nummerlappen idag! Köpte en rosa keps och en ljusblå sportbag 😀
Folk är dock som gaaaalna - men det är ju bara ca 100 kr rabatt på sakerna - men många bäckar små.....

Men hoppas på att det inte är adidas nästa år - inget märke jag är

He he Marie det var väldans vad kräsen man kan vara 😉 jag med 🙂 besviken för att jag jämförde det med förra årets som var mycket större (tyckte jag - i allafall mycket mer kläder), BILLIGARE och precis - inte bara en hundrng typ i rabatt.

Fanns schyss