Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 11:36jag bangar inte för hagel David.
men det är ju jag.
det är nog envisheten...
jag bangar inte för hagel David.
men det är ju jag.
det är nog envisheten...
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 14:54Jenny: Jag tycker jag ofta ser tjejer som springer i korta brallor och typ löparknästrumpor. Det ser fräckt ut tycker jag! Och du vet väl att allt klär en skönhet! 🙂
Jenny: Jag tycker jag ofta ser tjejer som springer i korta brallor och typ löparknästrumpor. Det ser fräckt ut tycker jag! Och du vet väl att allt klär en skönhet! 🙂
Quote from Olof Robertson on 29 August 2008, 16:14Fia-Lotta: jo, visserligen 😉 Ska till stan en sväng nu, ska kolla om jag hittar nåt som ser bra ut. Har inte hittat några knäkorta löpartights i stan, kanske får beställa inför våren/sommaren nästa år istället.
Fia-Lotta: jo, visserligen 😉 Ska till stan en sväng nu, ska kolla om jag hittar nåt som ser bra ut. Har inte hittat några knäkorta löpartights i stan, kanske får beställa inför våren/sommaren nästa år istället.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 17:36Det finns Adidas knäkorta löpartights till salu till extrapris vid nummerlappsutdelningen.
Det finns Adidas knäkorta löpartights till salu till extrapris vid nummerlappsutdelningen.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 20:09Jag ska försöka komma dit. Mitt mål just i skrivandets stund är att komma till Sthlm över huvudtaget. Min vän ringde mig nyss och sa att hon var sjuk, och kanske inte skulle orka komma. Jag måste säga att jag blev lite irriterad. Man tycker att hon kan nä
Jag ska försöka komma dit. Mitt mål just i skrivandets stund är att komma till Sthlm över huvudtaget. Min vän ringde mig nyss och sa att hon var sjuk, och kanske inte skulle orka komma. Jag måste säga att jag blev lite irriterad. Man tycker att hon kan nä
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 20:18Vi är ju där i alla fall Lina - kan du inte komma utan din kompis? 🙂
Vi är ju där i alla fall Lina - kan du inte komma utan din kompis? 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 20:49Ja Lina...åk iaf!!
Jag åker också själv men det visste jag ju då redan från början...låt inte det vara ett hinder. (H)Det är ju trots allt nästan 26 000 andra tjejer där och vi verkar vara många FB tjejer också så ensamma kommer vi ju faktiskt inte vara
Ja Lina...åk iaf!!
Jag åker också själv men det visste jag ju då redan från början...låt inte det vara ett hinder. (H)
Det är ju trots allt nästan 26 000 andra tjejer där och vi verkar vara många FB tjejer också så ensamma kommer vi ju faktiskt inte vara
Quote from Olof Robertson on 29 August 2008, 21:17Fia-Lotta: åh då ska jag kika där! Kanske inte att springa i på söndag, det vågar jag inte - springa i helt nya byxor, men det är ff rätt varmt här på bästkusten 😉 så det är ändå en idé nån månad till kanske och sen till våren.
Fia-Lotta: åh då ska jag kika där! Kanske inte att springa i på söndag, det vågar jag inte - springa i helt nya byxor, men det är ff rätt varmt här på bästkusten 😉 så det är ändå en idé nån månad till kanske och sen till våren.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 21:43Jag var och hämtade nummerlappen idag! Köpte en rosa keps och en ljusblå sportbag 😀
Folk är dock som gaaaalna - men det är ju bara ca 100 kr rabatt på sakerna - men många bäckar små.....Men hoppas på att det inte är adidas nästa år - inget märke jag är
Jag var och hämtade nummerlappen idag! Köpte en rosa keps och en ljusblå sportbag 😀
Folk är dock som gaaaalna - men det är ju bara ca 100 kr rabatt på sakerna - men många bäckar små.....
Men hoppas på att det inte är adidas nästa år - inget märke jag är
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 22:37He he Marie det var väldans vad kräsen man kan vara 😉 jag med 🙂 besviken för att jag jämförde det med förra årets som var mycket större (tyckte jag - i allafall mycket mer kläder), BILLIGARE och precis - inte bara en hundrng typ i rabatt.
Fanns schyss
He he Marie det var väldans vad kräsen man kan vara 😉 jag med 🙂 besviken för att jag jämförde det med förra årets som var mycket större (tyckte jag - i allafall mycket mer kläder), BILLIGARE och precis - inte bara en hundrng typ i rabatt.
Fanns schyss