Quote from Fredrik Närenfors on 30 August 2008, 22:04Ja, jag är ju lite yngre förstås då jag är 57, men såna som de får mig att inse att loppet inte är kört än.
Ja, jag är ju lite yngre förstås då jag är 57, men såna som de får mig att inse att loppet inte är kört än.
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 22:07Fast i morgon är väl loppet kört för många i den här tråden - loppet Tjejmilen, alltså.
Lycka til alla som ska springa och ha det så jättebra!
Fast i morgon är väl loppet kört för många i den här tråden - loppet Tjejmilen, alltså.
Lycka til alla som ska springa och ha det så jättebra!
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 23:08fialotta: eftersom jag e så pass ny här så har jag inte hunnit å messa/blogga så mycket. det ska bli kul å få träffa er alla. Så får ni även se mig... hihihihi, tur nog innan start. Efter lär ni nog inte känna igen mig hahahahah.
maken min har laddat sin
fialotta: eftersom jag e så pass ny här så har jag inte hunnit å messa/blogga så mycket. det ska bli kul å få träffa er alla. Så får ni även se mig... hihihihi, tur nog innan start. Efter lär ni nog inte känna igen mig hahahahah.
maken min har laddat sin
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 23:18eftersom det är mitt första tjejlopp e pulsen på topp sen imorse. Känner hur pulsen ökar på. _Spännande och spännt e det. som jag nämnt tidigare började jag konditionsträna för ca 5 veckor sedan. Men hoppet är att få personbästa.
suget för träning och tä
eftersom det är mitt första tjejlopp e pulsen på topp sen imorse. Känner hur pulsen ökar på. _Spännande och spännt e det. som jag nämnt tidigare började jag konditionsträna för ca 5 veckor sedan. Men hoppet är att få personbästa.
suget för träning och tä
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 23:42Jim-Puss på dej Tack för det!!
Maire-Nä, du kan om du vill, börja med att gå Tjejmilen..Japp, ta Taxi ner nu;) man kan anmäla sig på plats va?
Kerstin-GUD du är en sån cool förebild hade jag dig som morsa skulle jag vara stolt! Hoppas vara minst lika vält
Jim-Puss på dej Tack för det!!
Maire-Nä, du kan om du vill, börja med att gå Tjejmilen..Japp, ta Taxi ner nu;) man kan anmäla sig på plats va?
Kerstin-GUD du är en sån cool förebild hade jag dig som morsa skulle jag vara stolt! Hoppas vara minst lika vält
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 08:02God morgon! 🙂
Solen kommer skina över oss idag. Hoppas ni också haft en god natts sömn, vi ses om 3 timmar. 😀
God morgon! 🙂
Solen kommer skina över oss idag. Hoppas ni också haft en god natts sömn, vi ses om 3 timmar. 😀
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 08:05Hej alla:-)
Jag kommer senare och kommer ha exakt samma kläder som jag har på fotot..hojta till om du/ni ser mig!!
Hej alla:-)
Jag kommer senare och kommer ha exakt samma kläder som jag har på fotot..hojta till om du/ni ser mig!!
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 09:19Om 3 timmar gäller det 😀
Jag hoppas vi ses , om inte annat står jag väll och hänger vid sjukvårdstältet när jag gått i mål - förhoppningsvis bara för att träffa pojvännens mamma..haha
Om 3 timmar gäller det 😀
Jag hoppas vi ses , om inte annat står jag väll och hänger vid sjukvårdstältet när jag gått i mål - förhoppningsvis bara för att träffa pojvännens mamma..haha
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 17:10Ja nu är loppet avklarat ...
starta en resultat-tråd här eller i TM-gruppen?
Ja nu är loppet avklarat ...
starta en resultat-tråd här eller i TM-gruppen?
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 17:12Hoppas det gått bra för er allihop! Jag hann inte dit till kl 11, så jag missade er tyvärr. Förkylning och knäskada hindrade mig, men jag gick milen, sprang några korta sträckor bara. Men nästa år, då j**r.... 🙂
Hoppas det gått bra för er allihop! Jag hann inte dit till kl 11, så jag missade er tyvärr. Förkylning och knäskada hindrade mig, men jag gick milen, sprang några korta sträckor bara. Men nästa år, då j**r.... 🙂