Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFunBeat-meeting på Tjejmilen
You need to log in to create posts and topics.

När jag för en gång skull ska ta bussen till tåget och inte gå (som jag annars ALLTID gör) så kommer inte bussjäkeln! Missade tåget och fick vänta 30 min på nästa.
Så, missade funbeatträffen...(#)

men träffade ändå två av er efter -tack att du grabba ta

Kul att träffa er alla!
Och jag lyckades också med 69 minuter!

Ja, det var jätteskoj att få hälsa på er. Trevligt 🙂

Sprang in på 69 också f ö 🙂

Jag var vid C och smög både före och efter men såg ingen...
Var i och för sig ganska fokuserad på "min" kvartett. Letade efter skyltetn med Funbeat på utan resultat. Bättre lycka nästa gång. Ska hålla mig bättre framme då 🙁

Marie: Det var mej och LadyGodiva du träffade - jättekul, även om det blev en "snabbis".

Mimmi: Jag var nog lite dålig på att hålla upp FunBeatlappen - sorry! 🙁

haha, ja precis:-)
Jag var på jakt efter pappa, låtsasmamma, riktig mamma och pojkvän och pojkväns föräldrar...så var lite virrig;)

hejsan hoppsan. Humöret e på topp. Jag fick PB på milen på 1:13. Dock inkluderat "nöd(ig)kris" och en massa hoppande mellan alla gående människor. Tur nog grabbade Therese (vinkar ) tag i mig och drog fram mig från grupp 7 till grupp 5. Måste nog säga att

Jenny, vi var folk där med Tröjor iaf till halv 12 då jag gick vidare till min nästa träff.. udda.. fia lotta var där och några andra med tröjor..

trist att vi inte sågs Jenny nu när vi var samma grupp och allt=/

Kanonroligt - jag klarade milen under timman - närmare bestämt 56:04. Jag är jättenöjd 🙂
Orkade springa hela vägen (t+)
Träffade några av er funbeat-tjejer vid C före loppet trots att jag var sen och Fia-Lotta efter loppet i massagekön. Lång kö var det

Dubbelt - SORRY