Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 22:48hehe, jag är en kräsen människa;)
Jajja, fick ju träffa Blossom iallafall, tog mig dock 3 sekunder innan jag reagerade på vem som satt där på disken! Sa dock inte mycket...haha, bara att "ja, det här tänkte jag och cina åka på".........................åh
hehe, jag är en kräsen människa;)
Jajja, fick ju träffa Blossom iallafall, tog mig dock 3 sekunder innan jag reagerade på vem som satt där på disken! Sa dock inte mycket...haha, bara att "ja, det här tänkte jag och cina åka på".........................åh
Quote from Karro Larsson on 30 August 2008, 00:01Suck.. Jag måste bara skriva av mig lite.
Har bestämt mig för att inte ens åka till Sthlm på söndag. Var hemma från jobbet igår, p.g.a. kraftig förkylning i onsdags (vilken var borta igår) men jag var trött och fick riktigt hög puls när jag gjorde smågre
Suck.. Jag måste bara skriva av mig lite.
Har bestämt mig för att inte ens åka till Sthlm på söndag. Var hemma från jobbet igår, p.g.a. kraftig förkylning i onsdags (vilken var borta igår) men jag var trött och fick riktigt hög puls när jag gjorde smågre
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 09:02Det ser ut som att vi åker ändå 😀 Min kompis springer antagligen inte, men det ska jag. Fort som blixten 😉 . Tåget går om ca 30 minuter. Är så FÖRVÄNTANSFULL! Ska bli så kul!
See you all!
//Lina
Ps: Tack för stödet!
Det ser ut som att vi åker ändå 😀 Min kompis springer antagligen inte, men det ska jag. Fort som blixten 😉 . Tåget går om ca 30 minuter. Är så FÖRVÄNTANSFULL! Ska bli så kul!
See you all!
//Lina
Ps: Tack för stödet!
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 14:35Stort lycka till nu alla tjejer som springer i morgon! Jag ska heja allt vad jag kan på er!
Stort lycka till nu alla tjejer som springer i morgon! Jag ska heja allt vad jag kan på er!
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 15:02Varit på nummerlappsutdelningen, blev inte mkt shoppa av, men barnen fick var sin tröja iaf.
Lillan tyckte det var rätt kul, ett tag, hon fick en vit heliumballong.
Nu gäller det bara att lyckas sova gott inatt och sånt :/
Sköt om er!
Varit på nummerlappsutdelningen, blev inte mkt shoppa av, men barnen fick var sin tröja iaf.
Lillan tyckte det var rätt kul, ett tag, hon fick en vit heliumballong.
Nu gäller det bara att lyckas sova gott inatt och sånt :/
Sköt om er!
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 17:50Hej, Jenny och Fia-Lotta och alla andra. Jag är inte riktigt 80 år än, jag är 60 år, jag försöker börja träna för nästa års tjejmil, det skulle vara roligt att springa den innan jag är alldeles för gammal. Vi få se hur det blir!!!
Men lycka till er alla/M
Hej, Jenny och Fia-Lotta och alla andra. Jag är inte riktigt 80 år än, jag är 60 år, jag försöker börja träna för nästa års tjejmil, det skulle vara roligt att springa den innan jag är alldeles för gammal. Vi få se hur det blir!!!
Men lycka till er alla/M
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 18:58Åldern är inte hindret! Viljan att anstränga sig, att våga tro att det är möjligt är mycket viktigare - helt avgörande! I alla fall har det varit så för mig, som egentligen avskyr att anstränga mig över min komfortzon.
Började springa när jag nyss fyllt
Åldern är inte hindret! Viljan att anstränga sig, att våga tro att det är möjligt är mycket viktigare - helt avgörande! I alla fall har det varit så för mig, som egentligen avskyr att anstränga mig över min komfortzon.
Började springa när jag nyss fyllt
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 19:07Vad kul Maire! Vi ses nästa år. 🙂
Vad kul Maire! Vi ses nästa år. 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 30 August 2008, 21:14Det var tjejer i min smak det 🙂
Lycka till
Det var tjejer i min smak det 🙂
Lycka till
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 21:27damer i 60årsåldern?
damer i 60årsåldern?