Quote from Lars Mörrby on 7 November 2007, 03:26Borde inte du sova nu?
(här i CA är klockan 18.30)
Borde inte du sova nu?
(här i CA är klockan 18.30)
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 08:36Reglerna för avdrag vid cykling till och från jobbet:
http://tinyurl.com/2bdpx6
Reglerna för avdrag vid cykling till och från jobbet:
Quote from ellen olsson on 7 November 2007, 09:55Huvudproblemet med dagens avdragsregler ligger i detta:
"Observera att avdrag för cykel medges endast om den sammanlagda kostnaden för resorna mellan bostaden och arbetsplatsen överstiger 7 000 kronor."
Om man cyklar, springer, åker inlines, åker rullsk
Huvudproblemet med dagens avdragsregler ligger i detta:
"Observera att avdrag för cykel medges endast om den sammanlagda kostnaden för resorna mellan bostaden och arbetsplatsen överstiger 7 000 kronor."
Om man cyklar, springer, åker inlines, åker rullsk
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 10:16X---
Borde inte du sova nu?---X
Jo det hade väl varit en bra idé ... småbarn + sveda i halsen och hosta sover ett tag är vaken ett tag
X---
Borde inte du sova nu?
---X
Jo det hade väl varit en bra idé ... småbarn + sveda i halsen och hosta sover ett tag är vaken ett tag
Quote from Åsa Tysklind on 7 November 2007, 22:38Jag har hört talas om en som fick bilavdrag fast personen inte hadde körkort eller bil. Personen sa att den hadde blivit skussad till jobbet..
Så cykel eller bli borde vara lika i skatte avsenden.
Jag har hört talas om en som fick bilavdrag fast personen inte hadde körkort eller bil. Personen sa att den hadde blivit skussad till jobbet..
Så cykel eller bli borde vara lika i skatte avsenden.
Quote from Bjarne Lewin on 8 November 2007, 10:41Magnus som startade denna tråden har en ide som jag tycker är bra! Vad tycker ni andra?
Magnus som startade denna tråden har en ide som jag tycker är bra! Vad tycker ni andra?