Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 09:37Nu är det bara en tidsfråga innan det kommer ett hedersomnämnande från folkhälsoinstitutet (H)
Grattis Olle!
Nu är det bara en tidsfråga innan det kommer ett hedersomnämnande från folkhälsoinstitutet (H)
Grattis Olle!
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 09:58Grattis, Olle! (t+)
Grattis, Olle! (t+)
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 10:36En kan ju inte ljuga och påstå att hon är överraskad! (t+) (V) (L)
En kan ju inte ljuga och påstå att hon är överraskad! (t+) (V) (L)
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 11:13Kan bara instämma med er andra, stort grattis. Har bara varit medlem knappt en månad men den här sidan har det mesta och är en riktigt inspirationskälla till träning.
Kan bara instämma med er andra, stort grattis. Har bara varit medlem knappt en månad men den här sidan har det mesta och är en riktigt inspirationskälla till träning.
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 11:16Stort grattis Olle - verkligen kul!
Stort grattis Olle - verkligen kul!
Quote from Rasmus Olsson on 13 November 2008, 11:29Sug på karamellen ett år, nästa år vet man aldrig om man är kvar på listan eller inte.
Min sajt åkte ut från 100-listan, var med förra året. Inte så konstigt...
använde det som raggningsreplik, att jag var en av Sveriges 100 bästa... fungerade sådär ;~)
Sug på karamellen ett år, nästa år vet man aldrig om man är kvar på listan eller inte.
Min sajt åkte ut från 100-listan, var med förra året. Inte så konstigt...
använde det som raggningsreplik, att jag var en av Sveriges 100 bästa... fungerade sådär ;~)
Quote from Viktor Wrede on 13 November 2008, 12:20Grattis Olle! FB är BÄST (L)!!!!!!!!
Grattis Olle! FB är BÄST (L)!!!!!!!!
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 12:26Heja Olle och tack för en bra sajt!
Heja Olle och tack för en bra sajt!
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 13:21grattis!
grattis!
Quote from Bertil Nolheim on 13 November 2008, 13:22Grattis Olle. Se till att hålla EWorkouts & Piggelino stången framöver också 😉
Grattis Olle. Se till att hålla EWorkouts & Piggelino stången framöver också 😉