Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 13:43Grattis!
Instämmer med den som står för bedömningen.
Grattis!
Instämmer med den som står för bedömningen.
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 13:50Grattis! Tycker FunBeat skulle legat överst på listan. Jag var inne och kollade på Visit Sweden, man kunde välja bland en hel rad med språk, men inte svenska... (t-)
Grattis! Tycker FunBeat skulle legat överst på listan. Jag var inne och kollade på Visit Sweden, man kunde välja bland en hel rad med språk, men inte svenska... (t-)
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 14:08Grattis! Det är en bra sida.
Min favoritfunktion är att kunna ladda in träningen från Garmin GPS:en och det är en av de största anledningarna till att jag är här.
Men gillar många andra saker här också! (t+)
Grattis! Det är en bra sida.
Min favoritfunktion är att kunna ladda in träningen från Garmin GPS:en och det är en av de största anledningarna till att jag är här.
Men gillar många andra saker här också! (t+)
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 14:37GRATTIS! *tulpanfanfarer*
Det är bara för att FunBeat är så bra, du är värd alla medaljer!
*håller tummarna (kring en skivstång)*
GRATTIS! *tulpanfanfarer*
Det är bara för att FunBeat är så bra, du är värd alla medaljer!
*håller tummarna (kring en skivstång)*
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 14:48Superbra jobbat Olle! En stjärna i himlen till dig!
Superbra jobbat Olle! En stjärna i himlen till dig!
Quote from mårten jansson on 13 November 2008, 14:51Det är sidan och du värd Olle. Tänk bara så mycket den utvecklas sedan för ett år sedan!
Det är sidan och du värd Olle. Tänk bara så mycket den utvecklas sedan för ett år sedan!
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 16:03Tack för en bra sida.
Tack för en bra sida.
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 16:05Hej Olle! Grattis till nomineringen och till en av Sveriges 100 bästa Sajter!
Ja det är en välanvänd sådan och med anteckningar (Träningsdagboken) och hålla reda på i Planering, Upplägg och träning, Etc!Så denna är verkligen prisvärd! 🙂
Mvh/Håkan
Hej Olle! Grattis till nomineringen och till en av Sveriges 100 bästa Sajter!
Ja det är en välanvänd sådan och med anteckningar (Träningsdagboken) och hålla reda på i Planering, Upplägg och träning, Etc!
Så denna är verkligen prisvärd! 🙂
Mvh/Håkan
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 16:13(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 16:20Plats 61 i listan men plats 1 i våra hjärtan (L)
Grattis Olle!
Plats 61 i listan men plats 1 i våra hjärtan (L)
Grattis Olle!