Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 18:45🙂
🙂
Quote from mats1976@gmail.com on 13 November 2008, 19:05Tack Olle för ditt engagemang och din outtröttliga ork för att tillgodose allas önskemål (t+) Nästa år kommer FB bland de tjugo främsta.
Tack Olle för ditt engagemang och din outtröttliga ork för att tillgodose allas önskemål (t+) Nästa år kommer FB bland de tjugo främsta.
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 19:12Grattis Funbeat! Ni skulle lika gärna kunnat ha vunnit...
Grattis Funbeat! Ni skulle lika gärna kunnat ha vunnit...
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 19:13Grattis Olle, i mina ögon är Funbeat nr 1!!!!!!!!!!
Grattis Olle, i mina ögon är Funbeat nr 1!!!!!!!!!!
Quote from Zsuzsi Zsédely on 13 November 2008, 19:30Ställer mej i kön av gratulanter och stämmer in i hyllningskören!
Tack för att du finns Olle! För det vet jag att du gör!
Olle är inte längre en myt.
Däremot är jag övertygad om att han kommer gå till webb-historien som den legend han redan är!
Ställer mej i kön av gratulanter och stämmer in i hyllningskören!
Tack för att du finns Olle! För det vet jag att du gör!
Olle är inte längre en myt.
Däremot är jag övertygad om att han kommer gå till webb-historien som den legend han redan är!
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 19:41Grattis Olle FunBeat är kanonbra hade nog aldrig varit så aktiv utan den.
Tack för att du fixar och donar till oss här.
Trevlig Helg Pia
Grattis Olle FunBeat är kanonbra hade nog aldrig varit så aktiv utan den.
Tack för att du fixar och donar till oss här.
Trevlig Helg Pia
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 20:35Wow! Grattis Olle och alla medlemmar! 😀
Wow! Grattis Olle och alla medlemmar! 😀
Quote from Lena O on 13 November 2008, 20:39Nice Cyril! (t+)
Nice Cyril! (t+)
Quote from j sollerman on 13 November 2008, 20:57Grattis och bra jobbat!!
Grattis och bra jobbat!!
Quote from Camilla Maunu on 13 November 2008, 21:37GRAAAAAAAAATIS!!!!!
GRAAAAAAAAATIS!!!!!