Quote from Andreas Björklund on 8 October 2007, 17:01Och till den som frågade... Boxern Xena är min och Niclas! =)
Och till den som frågade... Boxern Xena är min och Niclas! =)
Quote from Fredrik Johansson on 8 October 2007, 19:18Johanna: Du får jättegärna ta en bild till din blogg!
Jag fick bilder från Karin igår (Toppenfina bilder blev det med Jane bakom kameran!) och jag tar gärna emot fler ifrån er som hade kamera med er. Om ni vill skicka till mig?
Jag tänkte lägga ut dem p
Johanna: Du får jättegärna ta en bild till din blogg!
Jag fick bilder från Karin igår (Toppenfina bilder blev det med Jane bakom kameran!) och jag tar gärna emot fler ifrån er som hade kamera med er. Om ni vill skicka till mig?
Jag tänkte lägga ut dem p
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 10:50JA! Jag vill gärna se fler bilder!
JA! Jag vill gärna se fler bilder!
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 11:18Jane, hon såg jättefin ut!
Jane, hon såg jättefin ut!
Quote from Andreas Björklund on 9 October 2007, 15:30LingLing: *ler, stolt som en tupp* Tack! =D
LingLing: *ler, stolt som en tupp* Tack! =D
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 16:24Ju fler bilder, desto bättre!
Ju fler bilder, desto bättre!
Quote from Fredrik Johansson on 9 October 2007, 17:02Kommer snart - måste bara handla lite middag först 😉
Kommer snart - måste bara handla lite middag först 😉
Quote from Fredrik Johansson on 9 October 2007, 20:30Aaaaaahhh, nu är jag mätt och belåten dessutom. Och det blir väl ni hungerpixlande själar snart också.
Fasen, vad med bilder det är nu! Både Peter och Karin har skickat. Ni hittar dem inmixade bland alla mina andra bilder...
Pust! *svett*
http://www.wisb
Aaaaaahhh, nu är jag mätt och belåten dessutom. Och det blir väl ni hungerpixlande själar snart också.
Fasen, vad med bilder det är nu! Både Peter och Karin har skickat. Ni hittar dem inmixade bland alla mina andra bilder...
Pust! *svett*
http://www.wisb
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 22:46Det finns i alla fall på bild att jag låg före både Per och Peter ett tag...
Det finns i alla fall på bild att jag låg före både Per och Peter ett tag...
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 23:14Men se då tändes tävlingslusten. 🙂
Jag tog mej förbi dej men sen blev det så segt, så segt...
Men se då tändes tävlingslusten. 🙂
Jag tog mej förbi dej men sen blev det så segt, så segt...