Quote from Funbeat user on 10 November 2006, 18:36Javisstja, bra idé! Åsa, kan du maila bilderna till mig på info@funbeat.se? (Jag har inte min egna här just nu)
Javisstja, bra idé! Åsa, kan du maila bilderna till mig på info@funbeat.se? (Jag har inte min egna här just nu)
Quote from Fredrik Johansson on 10 November 2006, 19:11Ok, bilderna kommer snarast!
Ok, bilderna kommer snarast!
Quote from Lena O on 30 November 2006, 10:13Har äntligen fått min lapptopp tillbaka och kunde ladda upp den ENDA bilden jag tog med mobilen den dagen.
Inte den bästa kvalitetBILD:http://www.venacava.se/funbeat.jpg
...........Per Elmsäter / Markus W / Sif L / Åsa W / Anna M / Peter Ö / Sofie F /
Har äntligen fått min lapptopp tillbaka och kunde ladda upp den ENDA bilden jag tog med mobilen den dagen.
Inte den bästa kvalitet
BILD:http://www.venacava.se/funbeat.jpg
...........Per Elmsäter / Markus W / Sif L / Åsa W / Anna M / Peter Ö / Sofie F /
Quote from Fredrik Johansson on 30 November 2006, 10:26Där är vi ju! Vad kul Gary!
Och just det, Olle: Vad hände med bilderna jag skickade till dig?
Har någon annan delat med sig av bilderna också?
Där är vi ju! Vad kul Gary!
Och just det, Olle: Vad hände med bilderna jag skickade till dig?
Har någon annan delat med sig av bilderna också?
Quote from Linda Ryen on 30 November 2006, 11:12Men Gary ....vem är vem, man har ju inte en aning....fast det kanske ska vara en hemlis så man ska komma på nästa träff o lista ut det...;)
Men Gary ....vem är vem, man har ju inte en aning....fast det kanske ska vara en hemlis så man ska komma på nästa träff o lista ut det...;)
Quote from Lena O on 30 November 2006, 12:07Jag här så pinsamt dåligt på att komma ihåg namn .... men jag kan fylla (editera mitt inlägg) i efterhand om någon vill rätta mig, fast de 2 gossar på kantarna minns jag
Jag här så pinsamt dåligt på att komma ihåg namn .... men jag kan fylla (editera mitt inlägg) i efterhand om någon vill rätta mig, fast de 2 gossar på kantarna minns jag
Quote from Fredrik Johansson on 30 November 2006, 15:10OK, då kan jag hjälpa till med resten:
2. Markus W
3. Sif L
4. Åsa W
5. Anna M
6. Peter Ö
7. Sofie F
OK, då kan jag hjälpa till med resten:
2. Markus W
3. Sif L
4. Åsa W
5. Anna M
6. Peter Ö
7. Sofie F
Quote from Urban Johansson on 30 November 2006, 15:19Vad glada och hurtiga ni ser ut!
När blir nästa träff?
(Absolut inte den 3-4/2 2007 för då är jag upptagen)
Vad glada och hurtiga ni ser ut!
När blir nästa träff?
(Absolut inte den 3-4/2 2007 för då är jag upptagen)
Quote from Fredrik Närenfors on 30 November 2006, 21:51Turligt nog är bilden tagen strax efter målgång. Innan start var vi inte alls lika hurtiga i det strilande småregnet. Men som det visade sig så höll det upp rätt bra när vi väl stack iväg och temperaturen var helt perfekt.
Turligt nog är bilden tagen strax efter målgång. Innan start var vi inte alls lika hurtiga i det strilande småregnet. Men som det visade sig så höll det upp rätt bra när vi väl stack iväg och temperaturen var helt perfekt.
Quote from Urban Johansson on 2 December 2006, 19:41Jaha, å så blir man ju på bra humör när man tränar.
Jaha, å så blir man ju på bra humör när man tränar.