Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är inte bra, rent av dålig, men jag vill bli bättre, så då borde de väl vända sig till mig?? 🙂

Undrar om jag ska snacka med min kompis, Staffan Larsson, hur mycket han kostar!
Om ni raggar ihop ett gäng damer, så kanske han ställer upp, om han har tid! Men skynda er! Snön är inte långt borta!
Med lite tur kan man åka uppe i Grönklitt om 3-4 veckor!

Åh, det låter ju jättekul! Men för min del så kommer en sådan skid-läro-helg troligen inte bli av förrän på nästa sida årskiftet.

Borde vi byta spår (Funbeat-racet är kanske inte bästa stället?) och starta en ny grupp om att lära sig åka plattlagg? Nu sk

Bra idé Åsa, då kan folk lägg till det i sin kalender....
förresten, innan denna träff vart det 22st namn längs upp .... betydligt färre nu!

Gary: Jepp, färre namn. Beror med största sannolikhet på att träningen poppade upp med frågan om den genomfördes eller inte. När man klickar röd knapp så tas den ju bort och därmed även från denna lista.

Ett gäng alternativ på s.k. Vasaloppsläger finns på:

http://www.vasaloparen.se/training_article.jsp?d_id=2675

Vasalöparen är en bra informationskälla för den lagom ambitiöse motionären.

Tusen tack för alla tips...nu är det upp till mig att bli en bättre skidåkare 🙂

Till Olle och ni andra som var med på den underbara Funbeat Racet/träffen 7 oktober:

Det var ju några fotografer med och tog bilder - min egen fotograf (sonen) tog 5 bilder som jag kan dela med mig av.
Är ni andra (som tog bilder) intresserade av att gör

Jag hann ta ett kort (av mina barn) innan batterierna tog slut 🙁

Kanske kan Olle skapa en Funbeat Galleri??
Har sett på en annan forum och då är det endast de som har postat fler än 250 inlägg som kan börja utnyttja tjänsten.
(för att hindrar en gångs

Smart. Man kanske skulle kunna göra likadant med länkar i inlägg. Man måste vara mer än nyregistrerad för att kunna lägga in länkar i ett inlägg.

Själv tog jag tyvärr inga foton, men skulle tycka det vore kul att få se de som finns. Ett av mina trevligar