Quote from Pernilla Rasmusson on 8 October 2006, 20:56Hej,
vad kul att det var bra!Tyvärr blev det en krock med min innebandymatch... så det var av den anledningen - både tordes/hade orkat och ville. Osis.
Men nästa gång, så!
Samma plats för långfärdsskridskor i vinter, kanske? 🙂
Hej,
vad kul att det var bra!
Tyvärr blev det en krock med min innebandymatch... så det var av den anledningen - både tordes/hade orkat och ville. Osis.
Men nästa gång, så!
Samma plats för långfärdsskridskor i vinter, kanske? 🙂
Quote from Funbeat user on 9 October 2006, 10:01Va? tog Olle inte med bastuban i spåret?
Sååå han vann? 😉
Va? tog Olle inte med bastuban i spåret?
Sååå han vann? 😉
Quote from Bjarne Lewin on 9 October 2006, 18:18Nä minsann!
inte samma plats! Då blir ju funbeat en site för stockholm bara...
Nä minsann!
inte samma plats! Då blir ju funbeat en site för stockholm bara...
Quote from Fredrik Johansson on 9 October 2006, 18:28Kanske ska fler Funbeatare ta initiativet och bestämma plats o datum för ett Funbeat-race, varhelst i Sverige, och så dyker det upp glada Funbeatare och springer och har kul tillsammans?
Kanske ska fler Funbeatare ta initiativet och bestämma plats o datum för ett Funbeat-race, varhelst i Sverige, och så dyker det upp glada Funbeatare och springer och har kul tillsammans?
Quote from Hanna Boquist on 9 October 2006, 19:07Jo, visst borde det vara på samma ställe samma tid nästa år. och kalla det för Funbeat Racet Stockholm!
Sen får vi hoppas att det blir samma sak på fler ställen i sverige. (Så att vi kan starta en FunBeat Cup!)
Jo, visst borde det vara på samma ställe samma tid nästa år. och kalla det för Funbeat Racet Stockholm!
Sen får vi hoppas att det blir samma sak på fler ställen i sverige. (Så att vi kan starta en FunBeat Cup!)
Quote from Funbeat user on 10 October 2006, 08:14Superkul idé!
Superkul idé!
Quote from Funbeat user on 10 October 2006, 10:35Får varje gäng bestämma gren?
Får varje gäng bestämma gren?
Quote from Funbeat user on 10 October 2006, 10:53Ja absolut!
Jag kommer föreslå en FunBeat-Träff/Race på skidor så fort det finns snö. Och då kommer jag inte ha nån som helst chans att komma först, så länge jag inte är ensam förstås... Jag på skidor är ingen kul syn 🙂
Ja absolut!
Jag kommer föreslå en FunBeat-Träff/Race på skidor så fort det finns snö. Och då kommer jag inte ha nån som helst chans att komma först, så länge jag inte är ensam förstås... Jag på skidor är ingen kul syn 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 10 October 2006, 11:02Det skulle vara kul att se 😉
Det skulle vara kul att se 😉
Quote from Zsuzsi Zsédely on 10 October 2006, 13:59Då kommer vi! Det lovar jag, nästan, om ingenting kommer i vägen!
Vi kan ha deltävlingar med stor Sverigefinal!!
Det kan kanske bli hur stort som helst!
Då kommer vi! Det lovar jag, nästan, om ingenting kommer i vägen!
Vi kan ha deltävlingar med stor Sverigefinal!!
Det kan kanske bli hur stort som helst!