Quote from Funbeat user on 3 October 2006, 20:27Man eller mus? Du kommer ju aldrig IN i Stockholm. Södra Länken bär dej ända fram till Sickla och därefter är det bara några km till Hells Ass Garden. Du passerar noll trafikljus. Eller rödljus som vi vill kalla dom här.
Man eller mus? Du kommer ju aldrig IN i Stockholm. Södra Länken bär dej ända fram till Sickla och därefter är det bara några km till Hells Ass Garden. Du passerar noll trafikljus. Eller rödljus som vi vill kalla dom här.
Quote from Funbeat user on 3 October 2006, 20:31>> "Man eller mus?"
Det där var ett otroligt dåligt spelat genuskort, slår det mej nu... 🙂
>> "Man eller mus?"
Det där var ett otroligt dåligt spelat genuskort, slår det mej nu... 🙂
Quote from Lena O on 3 October 2006, 20:32Jag kommer att bo i Årsta ....
jag svajar ner vid 13.30 med diverse familjmedlemmar & Tidtagningsur ;O)
Jag kommer att bo i Årsta ....
jag svajar ner vid 13.30 med diverse familjmedlemmar & Tidtagningsur ;O)
Quote from Funbeat user on 4 October 2006, 10:36Tror jag har svårt att förankra det på hemmafronten, vårt planerade bilköp har fortfarande inte blivit av; tuggtugg- tugg morr ...
Tror jag har svårt att förankra det på hemmafronten, vårt planerade bilköp har fortfarande inte blivit av; tuggtugg- tugg morr ...
Quote from Zsuzsi Zsédely on 4 October 2006, 16:15>Lingling- Bil? När det finns cykel?
Barn? Cykelkärra! 😉
Ha det gott!
>Lingling- Bil? När det finns cykel?
Barn? Cykelkärra! 😉
Ha det gott!
Quote from Emma Sjöberg on 5 October 2006, 08:28Peter... Du får E N (1) gissning... 🙂
Peter... Du får E N (1) gissning... 🙂
Quote from Funbeat user on 5 October 2006, 11:40Ah, en liten 20-milatur ... eller vad det kan bli tills man kan hoppa på ett pendeltåg hem till föräldrarna ... 🙂 Sonen får nätt och jämt plats i en cykelkärra längre dessutom, om vi hade ngn (maken har prokrastinerat varje gång jag lobbat för inköp med
Ah, en liten 20-milatur ... eller vad det kan bli tills man kan hoppa på ett pendeltåg hem till föräldrarna ... 🙂 Sonen får nätt och jämt plats i en cykelkärra längre dessutom, om vi hade ngn (maken har prokrastinerat varje gång jag lobbat för inköp med
Quote from Bjarne Lewin on 6 October 2006, 15:19Jag jobbar 🙁
Fast jag har bil men vad hjälper det mot 60 mil och 10.23 timmars arbetsnatt *snyft* Det hade varit så roligt att träffa alla *snyft*
Jag jobbar 🙁
Fast jag har bil men vad hjälper det mot 60 mil och 10.23 timmars arbetsnatt *snyft* Det hade varit så roligt att träffa alla *snyft*
Quote from Funbeat user on 6 October 2006, 15:52I morgon är det dags! Hoppas ni som tänkt komma kommer och ni andra som inte tänkt komma ändrar er och kommer ändå.
Håll tummarna för bra väder och glöm inte ta med korv eller dylikt för grillningen. Och handduk för badet. Och pengar för bärsen!
Ses i m
I morgon är det dags! Hoppas ni som tänkt komma kommer och ni andra som inte tänkt komma ändrar er och kommer ändå.
Håll tummarna för bra väder och glöm inte ta med korv eller dylikt för grillningen. Och handduk för badet. Och pengar för bärsen!
Ses i m
Quote from Jan Lundquist on 6 October 2006, 15:56Jag kommmer inte. Är inte frisk utan stannar hemma och prioriterar hälsan och familjen eftersom jag blir bortrest större delen av nästa vecka.
Ha det så jättetrevligt 🙂
Jag kommmer inte. Är inte frisk utan stannar hemma och prioriterar hälsan och familjen eftersom jag blir bortrest större delen av nästa vecka.
Ha det så jättetrevligt 🙂