Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ha skoj iaf allihop, och berätta vilka som vann de olika grenarna!
Vem för protokoll ? 😉

Vilket underbart väder vi får, dagen till ära! Regnställ och ett glatt humör är det som gäller alltså! Ska bli skönt med ett dopp efter löpturen 🙂

Åker över till Hellasgården nu, men nåt springa blir nog inte av. Hu vad det regnar...

Hatar jobb på lördagar 🙁 !!!!!!
Ha kul allihopa!

Jag hade tänkt komma som gubben i lådan till träffen trots att den krockar med både båtupptagning och barnkalas.

Sitter nu här och inser surt att trots att jag sov i båten i natt för att kunna komma upp på land med den tidigt så jag skulle hinna till Hel

Ja det är bara att beklaga alla er som inte klarade/tordes/orkade sluta upp till träffen.

Vi blev 8 tappra som ställde upp i två startled som sig bör. Dessutom hade vi nästan en tidtagare per tävlande 🙂
Det regnade ihärdigt men inte alltför tungt och d

Ja det var kul att sätta ansikten på avatarerna. Och fantastisk uppslutning trots vädret. Åtta startande är inte att fnysa åt.

Och vädret ja... Jag bangade ju såklart. Men när alla tävlande gått i mål slutade det regna. Och sen när bastu och fika var avk

Superkul att träffas! Synd att vädret inte riktigt tillät grillning (i alla fall inte förrän efter bastun).

Insåg efteråt att jag glömde bort "diplomeringen". Jag har dem dock liggande här. Säg till mig om och hur ni vill ha det skickat. Pdf och snail-m

Regn & rusk var det, men vad gör det när man är med om det första loppet någonsin...
Ser redan fram mot nästa träff. Bastu & bad efteråt var ju kronan på verket. Nu blir det hårdträning till nästa träff så Olle får lite konkurrens 😉
Kul att träffa er

Ja, det var verkligen kul igår! Kul att träffa er alla och få riktiga ansikten på er 🙂 (Olle ser inte ut som en bastuba i verkligheten!)
Löpningen var kul! Bra ordnat med skylt hängande i trädet där vi skulle träffas, bra startlinje utritad av Olle, bra