Quote from Guest on 7 October 2011, 10:10Aquathlon dags? Eftersom många tråder ofta faller tillbaka till hur olika träning är mellan simning och löpning och hur viktig teknik är på en över den andra varför inte göra en tråd för att kolla hur det är för oss på funbeat istället för att kolla bara
Aquathlon dags? Eftersom många tråder ofta faller tillbaka till hur olika träning är mellan simning och löpning och hur viktig teknik är på en över den andra varför inte göra en tråd för att kolla hur det är för oss på funbeat istället för att kolla bara
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 10:20Detta var roligt:-)
1500 simning idag skulle nog gå på 25 min och i februari under 20.
Måste börja simma mer Ryan, kommer ner på söndag innan dopet(t+)
Detta var roligt:-)
1500 simning idag skulle nog gå på 25 min och i februari under 20.
Måste börja simma mer Ryan, kommer ner på söndag innan dopet(t+)
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 10:35Låter kul! Men, hur ska rapporteringen gå till? Blir rörigt om alla lägger in en ny kommentar varje gång de justerar sina tider. Är det inte bra om alla lämnar ett svar en enda gång och sedan redigerar den kommentarsrutan allt efter förbättring sker?
Låter kul! Men, hur ska rapporteringen gå till? Blir rörigt om alla lägger in en ny kommentar varje gång de justerar sina tider. Är det inte bra om alla lämnar ett svar en enda gång och sedan redigerar den kommentarsrutan allt efter förbättring sker?
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 10:42Kul tråd!
Vinner man om man har lägst totaltid elller minst split mellan grenarna 😉
Har aldrig simmat 1500m i bassäng, det kommer bli en pannbensträning helt klart!
Kul tråd!
Vinner man om man har lägst totaltid elller minst split mellan grenarna 😉
Har aldrig simmat 1500m i bassäng, det kommer bli en pannbensträning helt klart!
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 12:15Jättekul initiativ Ryan! (t+)
Gissningsvis tar jag mig 1500 meter simmandes på 35 minuter, lite beroende på dagsform. Springa 5 km vete sjutton om jag ens klarar av, men om det går så gissar jag på 40 min. 🙂
c25k here I come! 😉
Jättekul initiativ Ryan! (t+)
Gissningsvis tar jag mig 1500 meter simmandes på 35 minuter, lite beroende på dagsform. Springa 5 km vete sjutton om jag ens klarar av, men om det går så gissar jag på 40 min. 🙂
c25k here I come! 😉
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 13:39@anders! bra...vi kör på. Om alla försöka hålla resultat till din enda inlägg kan jag sedan kopiera alla upp till första inlägg så länge jag kan ändrats den.
@anders! bra...vi kör på. Om alla försöka hålla resultat till din enda inlägg kan jag sedan kopiera alla upp till första inlägg så länge jag kan ändrats den.
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 14:24Men om man springer längre än 5k? Kan man ta snittiden/km * 5 då?
Den enda rundan som jag vet är 5 km är ett terrängspår och nu på höst/vinter blir den så blöt så jag springer helst asfalt.
Men om man springer längre än 5k? Kan man ta snittiden/km * 5 då?
Den enda rundan som jag vet är 5 km är ett terrängspår och nu på höst/vinter blir den så blöt så jag springer helst asfalt.
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 14:51ta de första eller siste, men om du är nöjd med snitt kör på...men man kan inte springa 3km och räkna uppåt 🙂
ta de första eller siste, men om du är nöjd med snitt kör på...men man kan inte springa 3km och räkna uppåt 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 15:40kul, kan "rookies" & triathlet wannabees hänga på - tiderna blir inte så snabba dock 🙂 oops kanske inget man vill skylta med på FB 🙂
då är vi några som är med i bakgrunden....kul idé!
kul, kan "rookies" & triathlet wannabees hänga på - tiderna blir inte så snabba dock 🙂 oops kanske inget man vill skylta med på FB 🙂
då är vi några som är med i bakgrunden....
kul idé!
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 16:06alla kan och bodde vara med. sedan kan vi ser om fb spegla alla teori om sim/löp träning
alla kan och bodde vara med. sedan kan vi ser om fb spegla alla teori om sim/löp träning