Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 10:47Under 40 min får bli målet på första försöket!
Ryan vi kan boka in 2 datum som vi kör detta?
Första gången rätt snart sen andra gången när vi tränat lite mer lämpligtvis:-)
Under 40 min får bli målet på första försöket!
Ryan vi kan boka in 2 datum som vi kör detta?
Första gången rätt snart sen andra gången när vi tränat lite mer lämpligtvis:-)
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 12:19visste. vi köra 1500 för tid den 16 okt då har vi Fredrik med också. sedan kan vi köra igen under dec och feb innan toppning för SM
visste. vi köra 1500 för tid den 16 okt då har vi Fredrik med också. sedan kan vi köra igen under dec och feb innan toppning för SM
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 11:28Mycket bra initiativ. Jag gillar speciellt förhållandet mellan de två momenten då simningen ofta utgör en nästan försumbar del av sådana kombinationstävlingar.
(T ex triathlon olympisk 1500m/40km/10km)Jag vill vara med. Mitt mål får bli sub 50.
Update
Mycket bra initiativ. Jag gillar speciellt förhållandet mellan de två momenten då simningen ofta utgör en nästan försumbar del av sådana kombinationstävlingar.
(T ex triathlon olympisk 1500m/40km/10km)
Jag vill vara med. Mitt mål får bli sub 50.
Update
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 10:33Igår var det 1500 m simning för min del.
Första 500 gick kanon 500-1000 gick rätt bra med tanke på hur lite man simmat i bassäng sedan 1 maj, sista 500 var inte roliga men i mål kom jag iaf:-)
Tiden stannade på 21.15 vilket får vara en bra tid så här tidi
Igår var det 1500 m simning för min del.
Första 500 gick kanon 500-1000 gick rätt bra med tanke på hur lite man simmat i bassäng sedan 1 maj, sista 500 var inte roliga men i mål kom jag iaf:-)
Tiden stannade på 21.15 vilket får vara en bra tid så här tidi
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 22:48jag är på!
jag är på!
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 21:10Då har jag gjort ett första försök på båda distanserna. Lika bra att ha något att utgå ifrån redan nu så jag ser hur mycket jag lyckas förbättra mig till i mars 🙂
Körde 1500 meter idag. Första gången jag simmar så långt i ett sträck inomhus och utan vå
Då har jag gjort ett första försök på båda distanserna. Lika bra att ha något att utgå ifrån redan nu så jag ser hur mycket jag lyckas förbättra mig till i mars 🙂
Körde 1500 meter idag. Första gången jag simmar så långt i ett sträck inomhus och utan vå
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 09:52bra tobias! du är först ute med både tider! vi få ser hur länge tiden räckor
bra tobias! du är först ute med både tider! vi få ser hur länge tiden räckor
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 10:50Hallå där 🙂
Hallå där 🙂
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 17:01oj oj oj vad ni är snabba!
fck ihop imorse -5km löpning & 1,25km simning rätt så direkt efter ( bara 1km som kvalificerar dvs) men tiderna behåller jag för mig själv!
nästa gång ska det bli 5km plus 1,5km sim 🙂
trvelig helg!
oj oj oj vad ni är snabba!
fck ihop imorse -5km löpning & 1,25km simning rätt så direkt efter ( bara 1km som kvalificerar dvs) men tiderna behåller jag för mig själv!
nästa gång ska det bli 5km plus 1,5km sim 🙂
trvelig helg!
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 17:42OBS!! kom ihåg att du behöver inte göra båda samtidigt!!
Du kan simma idag och springa nästa månad utan några problem, och det kommer definitivt gå snabbare 🙂
OBS!! kom ihåg att du behöver inte göra båda samtidigt!!
Du kan simma idag och springa nästa månad utan några problem, och det kommer definitivt gå snabbare 🙂