Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Riktigt kul iniativ! Jag är med, och jag anser mig vara löpare... 🙂

Måste bara bli av med förkylningen nu så jag kan ut och sätta lite tider!

(kanske inte hör hit men är inte duathlon annars generellt benämningen på kombinationen av löpning och cykel

jag hade tänkte att skriver biathlon men detta brukar förknippas med ski och skjut men aquathon fungera också.

Fixat 😉

ff.

iceman du kan simma 30x50 och bara ger totallttid inkl vila. eller 15x100

till example 15x100 st 1:30 bli 22:30 minus skildnad av din siste simning och st 1:30 så säger man simma den siste på 1:15 bli totalt tid 22:15

man kan reportera hitt eller maila mig. jag sedan ta upp alla resultater i första inlägg

vill man skicka en åt gång kan jag göra detta så man ser var man ligger per olika delmoment. men både ska var klart innan slutet av mars. då kan man göra en OW aqua

Det var snabbt jobbat Ryan! 😀

Kul utmaning! Jag tycker också man borde få bonuspoäng om tiderna är nära varandra som Jonas funderar. Blir svårt för alla löparess 😉

Kul utmaning! Jag kan mycket väl tänka mig att haka på. Lägg gärna in ett inlägg i löpartråden också, för det är nog många som inte läser här.

Jag springer betydligt hellre än jag simmar. 🙂

Den här infon kanske står i tråden, men i så fall ber jag om

eftersom det är din bäste resultat under okt-mars så kan du göra en 1500m nu och din 5km i mars om du vill. så nej de behövs inte göra äns på samma dag.

jag kan säga att jag kommer bara simma 1-2ggr max, men löpning få jag prova ett par gånger. jag är

Mitt största problem blir att räkna till 1500 meter 😉 Kul utmaning iaf!