Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 18:46@Shamala: du kan posta din 5km tid från idag och sedan simma första nästa vecka och posta den tid. eller vänta men jag tycker det kommer att var intressant att ser hur ledaretavlan utveckla
@Shamala: du kan posta din 5km tid från idag och sedan simma första nästa vecka och posta den tid. eller vänta men jag tycker det kommer att var intressant att ser hur ledaretavlan utveckla
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 18:59Ni är snälla! Jag hade tajmat min träning så att jag kunde springa " snabbt" 5km ( parkerade bilen vid sollentuna simmhallen därifrån 5km ) sen tillbaka till simhallen tills kl 10 imorse då de öppnar för sim 🙂 tiderna inte så snabba som ni andra!
Men
Ni är snälla! Jag hade tajmat min träning så att jag kunde springa " snabbt" 5km ( parkerade bilen vid sollentuna simmhallen därifrån 5km ) sen tillbaka till simhallen tills kl 10 imorse då de öppnar för sim 🙂 tiderna inte så snabba som ni andra!
Men
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 19:00Oh yes sim utan våtdräkt var det dessutom 🙂
Oh yes sim utan våtdräkt var det dessutom 🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 17:01Jag börjar med en 5km-löpning 20:18 (första halvan av Hässelbyloppet).
1500m simning kommer förhoppningsvis på torsdag.Ah, edit: Jag får väl kallas löpare ändå.
Torbjörn nedan är helt klart en simmare som mörkar sin löpförmåga 😉
Jag börjar med en 5km-löpning 20:18 (första halvan av Hässelbyloppet).
1500m simning kommer förhoppningsvis på torsdag.
Ah, edit: Jag får väl kallas löpare ändå.
Torbjörn nedan är helt klart en simmare som mörkar sin löpförmåga 😉
Quote from Håkan Öhling on 16 October 2011, 17:58Jag är nu med i leken med 5k på 26:47. Hoppas kunna putsa den tiden ordentligt på både löp o sim...
Jag är nu med i leken med 5k på 26:47. Hoppas kunna putsa den tiden ordentligt på både löp o sim...
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 19:11aha nu vet jag hur tiderna ser ut... 🙂
aha nu vet jag hur tiderna ser ut... 🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 20:49så jag slipper att gissa säg om du känner dig mer som löpare än simmare eller lika bra. Jonas L din 20min tid göra att jag tycker du är minst löpare kanske både och Torbjörn jag skulle gissa simmare?!?!
så jag slipper att gissa säg om du känner dig mer som löpare än simmare eller lika bra. Jonas L din 20min tid göra att jag tycker du är minst löpare kanske både och Torbjörn jag skulle gissa simmare?!?!
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 21:12oops nu ser det "mörkt" ut för mig 🙂
hamnar nog i varken löpare eller simmare! 🙂men vi har våra drömmar eller hur.....
oops nu ser det "mörkt" ut för mig 🙂
hamnar nog i varken löpare eller simmare! 🙂
men vi har våra drömmar eller hur.....
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 21:31men då kan du säga både eftersom du är lika bra på bade kanske?!
men då kan du säga både eftersom du är lika bra på bade kanske?!
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 05:07hej traden blir lite langre an jag trodde. (oops engelska tangent bord) sa om alla kunda posta nya inlagg med varje result eller maila mig jag hade missat johaness och villinte missa andra!
hej traden blir lite langre an jag trodde. (oops engelska tangent bord) sa om alla kunda posta nya inlagg med varje result eller maila mig jag hade missat johaness och villinte missa andra!