Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Bra initiativ Ryan (t+)

Ska se om jag kan fixa till ett resultat.

"Vem cyklar tre mil på tjugo minuter? Ingen jag känner. Det blir ju 90 km/timmen man ska ligga på i snitt i så fall."

Då får man trampa på 😉 Men med mycket nedförsbacke, solen i ryggen och hemlängtan så.. 😉

Hoho... Tempoloppen på cykel-VM gick väl i 50 knyck om jag kommer ihåg rätt.

Shamala - Jag är lite sugen, men jag har också så jättedåliga tider så det känns inte så skoj att posta så här.

Kom igen Flindra! jag har redan postat en tid, det är en kul grej 🙂 lite sällis på resultatsida är alltid kul!

Ska försöka komma ut och springa en femma idag och imorgon blir de simningen om de inte är för många ivägen.

Siktar på att komma under 45.

Ska försöka komma ut och springa en femma idag och imorgon blir de simningen om de inte är för många ivägen.

Siktar på att komma under 45.

Karl vi skippar cykel i detta Aquathlon, tycker jag. Skall slå på klockan snart, kör ju alltid löp och simpass som brick på måndagar. Hoppas kunna frigöra lite frisimsmangel. Förresten 60X25m känns lite vimsigt men det skall gå;)

mvh d

Det här ska jag hänga på! Spännande att ta tid på 1500sim, har bara gjort det OW.

den där med 60x 25 ska bli nytt för mig... provat 30x25 så länge - gick rätt bra, gäller att hålla koll på antal lgdr! 🙂
bara provat både 1500m & 300m i oppet vatten för några år sen!

Ska helt klart göra några försök nu under vintern.
Till en början är jag nog nöjd om jag bara fixar 1500m i ett sträck dock.. 😉