Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 01:36Jag är på men kommer att ha blygsamma tider, bra sporre. Bra med mest focus på simmning.
Jag är på men kommer att ha blygsamma tider, bra sporre. Bra med mest focus på simmning.
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 09:59ingela, jag har oxå blygsamma tider 🙂
JÄTTEKUL idé!
ingela, jag har oxå blygsamma tider 🙂
JÄTTEKUL idé!
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 10:30Saknas inte 15 km cykling i utmaningen? Kan kanske vara svårt att få till i vissa delar av landet.
Saknas inte 15 km cykling i utmaningen? Kan kanske vara svårt att få till i vissa delar av landet.
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 11:10om man skulle lägg till cykling skulle det var 30km för att kunna jämnför liknad "bra" tider. alltså ca 20min.
jag vålda 1500m + 5km eftersom jag inser att de bättre simmare klara under 20 och de bättre löpare klara under 20. så i cykling skulle än bät
om man skulle lägg till cykling skulle det var 30km för att kunna jämnför liknad "bra" tider. alltså ca 20min.
jag vålda 1500m + 5km eftersom jag inser att de bättre simmare klara under 20 och de bättre löpare klara under 20. så i cykling skulle än bät
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 13:20Vem cyklar tre mil på tjugo minuter? Ingen jag känner. Det blir ju 90 km/timmen man ska ligga på i snitt i så fall.
Vem cyklar tre mil på tjugo minuter? Ingen jag känner. Det blir ju 90 km/timmen man ska ligga på i snitt i så fall.
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 13:56För att man skall vara jämngod mellan grenarna, bör man nog springa på något (typ 10 %) kortare tid än man simmar. Det skiljer ju c:a 80 s mellan världsrekorden på 5 000 m löpning och 1 500 m simning (på kortbana, eftersom de flesta här inte har tillgång
För att man skall vara jämngod mellan grenarna, bör man nog springa på något (typ 10 %) kortare tid än man simmar. Det skiljer ju c:a 80 s mellan världsrekorden på 5 000 m löpning och 1 500 m simning (på kortbana, eftersom de flesta här inte har tillgång
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 13:57hahahaha oops, jag vet inte vad jag hade för siffor i huvud när jag skrev detta.
15km skulle var ett bra start för cykel distans... motsvara 45km/t
hahahaha oops, jag vet inte vad jag hade för siffor i huvud när jag skrev detta.
15km skulle var ett bra start för cykel distans... motsvara 45km/t
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 15:25Bra SImon - nu vet jag jag vilken tid jag måste sikta på i simning!
Bra SImon - nu vet jag jag vilken tid jag måste sikta på i simning!
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 07:48"För att man skall vara jämngod mellan grenarna, bör man nog springa på något (typ 10 %) kortare tid än man simmar"
då är det klart att jag är en mycket bättre simmre än löpare. jag kommer att har upp mot 25% sämre löpning än simning 🙂
"För att man skall vara jämngod mellan grenarna, bör man nog springa på något (typ 10 %) kortare tid än man simmar"
då är det klart att jag är en mycket bättre simmre än löpare. jag kommer att har upp mot 25% sämre löpning än simning 🙂
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 10:12Ok bra med lite "rikttider"....jag ser fram emot att testa de 1,5 km simning och se vad jag får för tid.... men kommer var nöjd ändå att simma 1,5km i sträck frisim 🙂 kan ligga bra till sen inför nästa års triatlon säsong!
kom igen ni tjejjer där ute
Ok bra med lite "rikttider"....jag ser fram emot att testa de 1,5 km simning och se vad jag får för tid.... men kommer var nöjd ändå att simma 1,5km i sträck frisim 🙂 kan ligga bra till sen inför nästa års triatlon säsong!
kom igen ni tjejjer där ute