Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Kom igen nu vi som inte är snabba har en bra sporre att tävla med oss själva. Det är lättare att lägga mer focus på träningen med bra målsättning. På så sätt kan vi förbättra oss (V) och inte finns det någon maxtid heller så ingen blir struken.
Yeh kom ig

bra skrivet Ingela - då ser vi dina tider snart eller hur?:-)

Om man är snabb eller inte beror ju helt på vad man jämför med och även om det kan vara kul att jämföra sig med andra så ser jag precis om Ingela att det roligaste är att jämför sig med sig själv.

Därför har jag satt två tider redan nu, en på sim och en

Japp ska bara kurera mej lite till först från förkylning sedan blir det första testet bokfört. Ska bli skoj för på 1500m har jag ingen aning vad jag har för tid och nu lär det ju bli i bassäng det är annorlunda jämfört med öppet vatten. Löpningen har jag

19:58 5k löpning. Kallar mig gärna simmare!

hej Ingela var & simmade 1,5 km imorse men det var lite intervaller & hamnade på 43min, ska nog testa en av komande veckorna här att simma 60 lgdr i sträck ( gjort bara 30 lgdr i sträck hittils).. brukar kräva ty p4-6 lgdrs uppvärmning 🙂

Krya på dig!.

Tur att man fick upprättelse för valet av tänkbar sträcka. 😉

60x25 är en koncentrationsövning i sig. Rätt lätt att det blir 58 eller 62. Tror det bästa sättet är att kolla av mot minuttiden löpande.

jag brukar räkna 10 lgdr åt gången 🙂
känns lättare än 36 sen 37 osv.....:)

1500 meter på raken var länge sedan jag gjorde och lär dröja. Tror jag kommer räkna på samma sätt som vid de kortare sträckorna under simpassen, nämligen bara när jag tillbaka vid startkanten och då tänka längder: "nu har jag simmat 50 meter och går ut fö

Simmade 1500 idag och kom in på 22.24. Höll jämna 100ingar på 1.30. Känns riktigt kul att simma så bra redan nu.
Skulle ha sprungit igår men det kom lite annat emellan så jag försöker få en tid imorgon.

Jag har också problem att räkna längder men jag s