Quote from Guest on 4 September 2012, 09:13Dags för en ny Aquathlon utmaning? Förra året var vi 33st. Hur många bli vi i år? Hur många kan förbättre sina tider från förra året?
Simma 1500m och springa 5km från den 1 okt 2012 och den siste dag att registrera en tid är den 31 mars 2013. (Ser reg
Dags för en ny Aquathlon utmaning? Förra året var vi 33st. Hur många bli vi i år? Hur många kan förbättre sina tider från förra året?
Simma 1500m och springa 5km från den 1 okt 2012 och den siste dag att registrera en tid är den 31 mars 2013. (Ser reg
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 09:23Det låter skitkul, något att peppa igång en på ett bra sätt under vintern. Like!
Det låter skitkul, något att peppa igång en på ett bra sätt under vintern. Like!
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 10:46Jag hänger på!
Bra sätt att hålla motivationen uppe under vinterhalvåret (t+)Skulle nog kalla mig triatlet.
Jag hänger på!
Bra sätt att hålla motivationen uppe under vinterhalvåret (t+)
Skulle nog kalla mig triatlet.
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 10:51Jag är med igen. motionär triathlet. Tack för att du hade länken från förra utamningen med - kan kolla vilka tider man hade förr 🙂
Jag är med igen. motionär triathlet. Tack för att du hade länken från förra utamningen med - kan kolla vilka tider man hade förr 🙂
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 11:35Låter roligt men är det verkligen ett Aquathlon om man inte gör det i en följd. Det är väl själva grejen 🙂
Låter roligt men är det verkligen ett Aquathlon om man inte gör det i en följd. Det är väl själva grejen 🙂
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 14:18Kul, nu kör vi! Ska vila mig i form till 1 oktober med lite lugn träning.
Kul, nu kör vi! Ska vila mig i form till 1 oktober med lite lugn träning.
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 16:01Är absolut på!
Är absolut på!
Quote from j sollerman on 4 September 2012, 16:455.......Kalle Wickström.....simmare...22:01..(8)...…...20:51..(11).......42:52
Får väl först och främst sikta på att sänka tiden något men hur mycket vet jag inte. Kanske under 42.
Försöker iaf få till en tid i början av oktober så att listan fylls li
5.......Kalle Wickström.....simmare...22:01..(8)...…...20:51..(11).......42:52
Får väl först och främst sikta på att sänka tiden något men hur mycket vet jag inte. Kanske under 42.
Försöker iaf få till en tid i början av oktober så att listan fylls li
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 18:44Bra grejjer Ryan!
Jag kommer köra test i oktober, december, och mars för att se om jag utvecklas..
Bra grejjer Ryan!
Jag kommer köra test i oktober, december, och mars för att se om jag utvecklas..
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 19:01Jag vill vara med! Jag lär aspirera på den där hedersamma sistaplatsen, men det gör jag så gärna om jag ser en utveckling hos mig själv är jag nöjd. 🙂
Jag vill vara med! Jag lär aspirera på den där hedersamma sistaplatsen, men det gör jag så gärna om jag ser en utveckling hos mig själv är jag nöjd. 🙂