Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Ska göra ett glatt försök att vara med i år... Glad motionär som man är 🙂

ok jag göra som Kalle....

9.......Ryan Provencher.....simmare...20:08..(3).........25:46..(24)......45:54

i år vill jag gå under 42:30. Hur?

jag hoppas jag kan koppa 48sek till 1:23 på min 1500 tid. Något under 19:30

i Jönköping sprang jag 23:36 p

8.......Jonas Larsson........triatlet.......25:20..(16)..…..20:18..(8)........45:38

Mitt mål är att slå Kalle W och fortsätta hålla mig framför Ryan 😉

Jonas, det känns hedrande, men du ska nog sätta ribban lite högre än så =) Du va ju trots allt snabbare än mig på vansbro, trots att du körde him dagen innan.

Förra gången
plats 26 motionär....34:00..(26)..…..29:14..(28)....1:03:14

hm.... att komma under en timme skulle vara kalas....

vi "slåss" även om vi inte ligger i toppen 🙂

Jäklar vad jag behöver simträna om jag ska spöa dig Shamala (och just nu löpträna också men i normal form ska ju inte 5 km under 29 vara ett problem...)
🙂

hehhe AT - du springer ju fort som XXX! 🙂 där måste jag slita hund att ens komma långt nära dig!
simning - ok bring it on heheheh - kul att sporra varandra 🙂

Jahaja, jag vill också vara med här. Måste komma igång med simningen igen bara - och få upp konditionen efter knäoperationen...

Så här såg det ut förra året - så det kan bara bli bättre:
28......Christer Schapiro.....triatlet.....39:48..(30).......24:20.

wow Christer vilken 5 km tid!!!!!
ok ser redan nu att det enda sättet för mig att klättra i tabellen är att simma på! 😉 löpningen ska kapas men tror inte det kan kapas med så mycket som det kan i simningen!!

Bedömer min simtid i nuläget till ca 1 timme(!!) - men går i simskola så nog banne mig att jag ska kunna förbättra den tiden till mars!! 😀