Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Hur ofta är kutym att rapportera förresten? En gång i månaden eller...?

Det gå bra att reportera direkt. Jag kommer med en 1500m tid första vecka i okt och en löpning tid veckan efter. Sen kan jag tror det bli många löpning försök och en siste 1500m i mars

Jag är naturligtvis på! Till 1 oktober borde foten kanske kunna prova att kuta...

Motionär räknas jag som!

Så man behöver inte spara på sina resultat och sedan uppdatera en gång utan kan egentligen skicka in så fort man förbättrat något resultat?

Pierre: Helst! Om jag ser att någon springer på 23:30 då kanske det hjälper mig att springer under den tid. Om jag ser någon springer under 20, då få jag hoppas de simma över 23min eller måste jag ta i ännu mer på simning och löpning.

förra året hade v

Perfekt, just sådan motivering jag kan behöva också.
Ska man bara lyckas hitta 50 meters bassäng där man kan få simma ostört så man kan satsa ordentligt. =)

jepp 50ms bassäng kan hjälpa till, jag satsar på bra tider in nov när jag är på semester!

Det går snabbare i 25 meters bassäng. Försök göra så många uppdateringar du kan så lever ju listan =) Inte kul om alla sitter och trycker på sina tider till slutet för då är det ju svårt att tagga till och slå dom =)

jag kommer rapportera löpande 🙂 & hoppas på att varje rapport är bättre änd den förra 😉

@Sara Molin jag hade jumboplats förra året, glömde tyvärr bort tävlingen. Men i år blir det annat....
Glad motionär som har varit en skadeskjuten kråka som kraxar sej tillbaks 😉