Quote from j sollerman on 6 September 2012, 14:231 timme? Sjunker man inte då? 😀
1 timme? Sjunker man inte då? 😀
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 14:41Sara - jag har svårt att tro att din tid ligger på 1 timme i dagsläge;)... simsätt kan ju vara vilket som helst
Sara - jag har svårt att tro att din tid ligger på 1 timme i dagsläge;)... simsätt kan ju vara vilket som helst
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 15:01Förra året :
Ingela Andersson. Motionär...plas. 33......sim 44. ......löpning34:25
Målet att göra pers i löpning mål max 32:30
Simning 1500 m har jag gjort så få ggr med crawl å målsättning blir 1 långpass i månaden utöver klubb simträning.
Förra året :
Ingela Andersson. Motionär...plas. 33......sim 44. ......löpning34:25
Målet att göra pers i löpning mål max 32:30
Simning 1500 m har jag gjort så få ggr med crawl å målsättning blir 1 långpass i månaden utöver klubb simträning.
Quote from Inger Gustås on 6 September 2012, 18:40Jag funderar på att vara med... har aldrig simmat så långt, men det kan vara spännande att testa om det går. Det känns som en riktigt bra vinterutmaning!
Jag funderar på att vara med... har aldrig simmat så långt, men det kan vara spännande att testa om det går. Det känns som en riktigt bra vinterutmaning!
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 20:56Hallå, nu ska ni inte vara sånna! Man kan simma väääldigt långsamt om man är en usel simmare. Tro mig. 😉 För övrigt är jag totalt prestigelös, alltså kommer jag med stolthet att rapportera min första femtonhundring även om den är på en timme. Eller mer!
Hallå, nu ska ni inte vara sånna! Man kan simma väääldigt långsamt om man är en usel simmare. Tro mig. 😉 För övrigt är jag totalt prestigelös, alltså kommer jag med stolthet att rapportera min första femtonhundring även om den är på en timme. Eller mer!
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 21:49HEJA Sara!
ingen prestige fråga för mig heller ska du veta 😉 bara kul att bli sporrad att anstränga sig det där lilla extra! 😉kul utmaning där all har ett gemensant mål dvs att våga & förbättra sina tider.
Hoppas vi blir fler än förra gången!
HEJA Sara!
ingen prestige fråga för mig heller ska du veta 😉 bara kul att bli sporrad att anstränga sig det där lilla extra! 😉
kul utmaning där all har ett gemensant mål dvs att våga & förbättra sina tider.
Hoppas vi blir fler än förra gången!
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 21:51Absolut Sara vi som inte är så snabba kan relativt lätt förbättra resultatet med flera minuter medans de snabba räknar secunder.
Det är en utmaning mot sej själv och motivation att hålla igång träningen även när det blåser snålt ute.
Absolut Sara vi som inte är så snabba kan relativt lätt förbättra resultatet med flera minuter medans de snabba räknar secunder.
Det är en utmaning mot sej själv och motivation att hålla igång träningen även när det blåser snålt ute.
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 22:04Helt riktigt Ingela!
😉
Helt riktigt Ingela!
😉
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 14:12Det verkar behövas fler damer här. Jag är på! 🙂
Charlotte, motionär och nyfrälst triathlet.
Det verkar behövas fler damer här. Jag är på! 🙂
Charlotte, motionär och nyfrälst triathlet.
Quote from Håkan Öhling on 9 September 2012, 14:33Planen är att få till två resultat direkt i oktober typ 21+21 och sen försöka sänka dessa då och då under vintern. Mellanmål 41/40/39 för att försöka komma ner mot och helst under 38.
Planen är att få till två resultat direkt i oktober typ 21+21 och sen försöka sänka dessa då och då under vintern. Mellanmål 41/40/39 för att försöka komma ner mot och helst under 38.