Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Ojoj, kapade simtiden med hela 46s idag från 26:24 till 25:38! 😀 Årsbästa med lika mycket, nu min bästa simtid genom alla Aquathlon-säsonger och bara 8s ifrån det flera år gamla perset. Kände på mig att 26:24 skulle gå att sänka en del, men då kanske ner

insåg att jag rapporterat fel när jag läste reglerna. Att man kunde ta vilka sammanhängande 5km som helst det fick mig att göra den fantatiska förbättringen på 15 sekunder till 33:59. Totaltid 57:44
Nu få ni akta er storlöpare i gruppen 😉

Äntligen en simtid; körde en serie med 100ingar med minskande starttid, och de 15 sista inklusive mellanliggande vilor landade på 24:26. Siktar på att sänka det med 2 min innan tiden är ute 🙂

Månadens testlopp blev en liten förbättring med 12s, så ny simtid = 24:38.

Idag lyckades jag få till min första simtid. 34 min.
Då har jag äntligen tid på båda grenarna och kan nu försöka klättra bland jumpoplatserna.

5km-tävling idag som avklarades på fina 16:58 trots att det var en ordentligt kuperad bana! 😀 Helt klart långt över förväntan, precis som i bassängen häromdagen, och nu har jag plötsligt både simmat under 26min, sprungit under 17min och därmed tagit mig

500:ingar i poolen idag. Landade hem tre st på 25:54 och så 30s vila mellan. Så 26:54 på 1500 alltså. Ganska nöjd så, men det borde gå att kapa mer nu när simningen lossnat en del.

Bra jobbat Markus, sub 17 alltså, det här blev plötsligt intressant!

Ny pers på simningen på 26:48

Ny tid på löpning först 5 på milrunda...32:53